egoism

3/28/2016

Witam was w poniedziałek (pamiętajcie, żeby kogoś oblać). Postanowiłam dodać posta dzisiaj, wyjątkowo nie w weekend. Kolejny pojawi się już normalnie. Dziś już ostatni dzień świąt. Mam nadzieję, że spędzacie je w gronie najbliższych i że macie tak piękną pogodę za oknem jak ja :)

Są ludzie, którzy całe życie myślą tylko i wyłącznie o sobie. Nie interesuje ich zdanie i uczucia innych. Uważają, że są pępkiem świata, a każdy powinien padać im do stóp. Wiecie o czym mówię, prawda? Jestem pewna, że ktoś taki znajduje się w otoczeniu każdego z nas. Z pewnością nie warto utrzymywać kontaktu z ludźmi, którzy mają nas gdzieś i kompletnie nie liczy się dla nich nasze zdanie. Może jednak możemy w pewnym sensie brać z nich przykład?
Jestem osobą, która bardzo rzadko komuś odmawia ponieważ zwyczajnie mi głupio. Zawsze staram się być dla wszystkich i wszystkim pomóc, zrobić to o co mnie proszą. 
Dopiero całkiem niedawno uświadomiłam sobie, że muszę nauczyć się mówić 'nie'. Muszę zadbać o własne dobro i skupić się na tym, żebym to ja była szczęśliwa. Dlaczego mam sobie odmawiać pewnych rzeczy tylko dlatego, żeby ktoś miał lepiej? Kiedy zrobię wszystko we własnej intencji mogę zająć się kimś innym. Bycie egoistą czasem popłaca, trzeba tylko znaleźć granicę i się jej trzymać.




22 komentarze

  1. Powiem Ci, że stylizacja bardzo ładna! Naprawdę Ci pasuje :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem każdy z nas ma w sobie coś z egoisty. Jedni mają tego więcej, a drudzy mniej i to jest nieuniknione. Ale niemożna też mówić, że egoizm jest zły, bo nie jest w 100 procentach.
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie podoba mi się twoja kurtka z głównego zdjęcia <3
    http://sweet-life-maggie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak ja mam dokładnie to samo zawsze wszystkim mówiłam tak, ale nie potrzebnie bo tylko oni byli szczęśliwi ja już nie bardzo :/
    obserwujemy?

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę tak jak ty i ładna stylizacja :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz!

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosty przyjemny zestaw:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mądry post! :*
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie również pogoda była piękna :D Myślę, że egoizm jest sprawą indywidualną. Każdy człowiek jest takim pępkiem świata, ale wiadomo, że inaczej to odbiera. Każda osoba jest egoistą na swój sposób :)

    ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  10. W pełni się z Tobą zgadzam. W życiu chodzi też o to, aby troszczyć się o dobro ogółu i stawać się wrażliwym na otaczającą nas rzeczywistość, ponieważ dopiero to pozwala nam w pełni posmakować świat.
    Bardzo ładne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie, w troszczeniu się o swoje dobro nie ma nic złego, natomiast nie rozumiem również ludzi, którzy nie liczą się z nikim i patrzą tylko na siebie :) /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne buty i torebka ;) Zgadzam się z postem, jak nauczysz się żyć dla siebie i dla innych - zobaczysz jak łatwiejsze stanie się życie ;)
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  13. Egoizmu nienawidzę tak samo jak fałszywości :)
    Bardzo ładnie wyglądasz :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Każde święta powinny być w gronie rodzinnym.
    Moim zdaniem najlepiej być człowiekiem równym, wierzyć w karmę, bo nawet jeśli coś takiego nie istnieje to robimy dobrze dla innych.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz pięknie, zakochałam się w tej spódniczce *.* co do treści posta to zgadzam się z Tobą, nikt nie zadba o nas tak dobrze jak my sami :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia. Zgadzam się z Tobą, że bycie egoistą czasami popłaca, ale wszystko trzeba stosować z umiarem ;) Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia :
    Stylizacja bardzo ładna...zazdroszcze figury :D :)
    Pozdrawiam :*
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja w sumie do dziś jestem w pewnym stopniu egoistką. Biorę pod uwagę potrzeby tylko moich bliskich, resztę ludzi traktuję obojętnie ;)

    Wróciłam,nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń

*Nie bawię się w obs/obs.
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Chcę uczciwie zapracować na czytelników. Jeśli blog Ci się
spodoba-będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Dziękuję za każdy komentarz