what i did this weekend?

3/06/2016

Hej! Co tam u was? U mnie bardzo leniwie. Jedyną pożyteczną rzecz, którą zrobiłam w ten weekend to wyszłam z domu i zrobiłam zdjęcia (swoją drogą trwało to jakieś 20 minut, bo było zbyt zimno na pozowanie...może nawet widać to po mojej minie).
Dopiero co cieszyliśmy się piątkiem, a tu już środek niedzieli. W sumie...nie lubię niedziel, bo zazwyczaj spędzam je sama. Jednak nie dzisiaj. Przyjeżdża do mnie chłopak ze swoją siostrą, a raczej on do mnie a jego siostra do mojej, ale to szczegół :) Jeśli nie będzie padać to może pójdziemy dziś na jeszcze jedną sesję, żebym miała w zanadrzu.
Od poniedziałku zaczynam dwutygodniowe rehabilitacje i szczerze mówiąc ta myśl mnie przeraża, ponieważ nie mam zbyt dużej ochoty tam jeździć. Codziennie będę musiała zwalniać się ze szkoły po 6 godzinach lekcyjnych. W innym przypadku bym tam nie zdążyła. Mam jednak nadzieję, że po tym czasie w końcu będzie lepiej, bo mój kręgosłup wręcz woła o pomoc. Ten tydzień nie zapowiada się jakoś szczególnie ciężko jeśli chodzi o prace klasowe-jutro mam tylko sprawdzian z angielskiego i będę pytana z fizyki.

Myślę, że w najbliższym poście pokażę wam moich małych ulubieńców kosmetycznych. Mnie bardzo interesują tego typu wpisy, więc mam nadzieję, że wam też się spodoba. Dajcie znać w komentarzu co myślicie. A może macie własne propozycje na temat postów?


8 komentarzy

  1. Masz śliczne włosy o matko! Ja też nie lubię niedziel, może dlatego, że przypominają mi o jutrzejszej szkole? Chociaż w sumie przez pierwsze trzy dni mam rekolekcje także będzie luz! Obserwuje x Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę. Też chętnie posiedziałabym jeszcze troszkę w domu :)
      Dziękuję!

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że wytrwasz w tej rehabilitacji haha i przede wszystkim, że pomoże! Trzymaj się:)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedziele jakoś zawsze szybko mijają :D Boskie zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam przez cały weekend siedziałam w domu :3
    Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam na mojego nowego bloga♥

    Co powiesz na wspólną obserwacje? <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję. Kręgosłup to ważna sprawa. Mam nadzieję, że wszystko będzie okej. :)
    Ja ostatnio nawet nie mam czasu wybrać się na żadną porządną sesję, ale mam jeszcze kilka postów w zanadrzu. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powrotu do dobrej formy. Mam nadzieje, że wkrótce wszystko będzie dobrze. :)
    Bardzo ładne zdjęcia. :)
    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki weekend w domu bywa miły :)
    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Nie bawię się w obs/obs.
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Chcę uczciwie zapracować na czytelników. Jeśli blog Ci się
spodoba-będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Dziękuję za każdy komentarz