sunny

4/03/2016


Witam was już w kwietniu! Muszę przyznać, że ten miesiąc jest jednym z moich ulubionych miesięcy w roku. Kocham kiedy zaczyna być coraz cieplej, a słońce w końcu przebija się przez chmury. Wiem, że spora część z was pisze egzaminy w tym miesiącu więc życzę powodzenia i wysyłam mocnego kopa w tyłek na szczęście :) 

Uwielbiam wiosnę, pierwsze promyki słońca zawsze sprawiają, że mam dużo pozytywnej energii. W tak piękną pogodę nie potrafię siedzieć w domu, dlatego też częściej wychodzę co w moim przypadku jest dużym wyczynem. Jestem ogromnym leniuszkiem i moim ulubionym zajęciem jest leżenie z moim chłopakiem i oglądanie filmów.
Przez te kilka dni kiedy nie było mnie w szkole była masa sprawdzianów. W szkole mam mnóstwo zaległości, więc muszę wszystko nadrobić. Najwięcej prac do napisania mam z języka angielskiego, ponieważ pani nie daje nam chwili oddechu. Niby to dobrze, ale jednak nie tylko ten przedmiot mamy w szkole. Całe szczęście, że od nowego roku szkolnego odejdzie mi bardzo dużo przedmiotów. Skupię się w końcu na tych, na których mi najbardziej zależy.
W tym miesiącu będą też moje urodziny i z jakiegoś niewiadomego powodu bardzo się z nich cieszę. 
Postanowiłam, że dodam dziś nieco luźniejszy post. Notki tematyczne pewnie będą pojawiać się najczęściej, ale chwila 'odpoczynku' nie zaszkodzi.









35 komentarzy

  1. Super stylizacja, lubię gdy ktoś tworzy stylizację z odjechanymi, kolorowymi butami, świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się te zdjęcia a szczególnie buty! ♥
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna stylizacja! Buty najlepsze :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja :)
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna stylizacja!!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja także uwielbiam wiosnę! śliczne zdjęcia ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne buty! Dodają tego czegoś stylizacji :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też uwielbiam wiosnę, od razu mam więcej chęci do wszystkiego!
    Piękne buty, pokochałam te superstary ostatnio:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlatego m.in. nie lubiłam zostawać w domu, nawet z powodu choroby. Zaległości to najgorsze co może być. Zarówno w gimnazjum, liceum, jak i na studiach.
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również lubię wiosnę :D

    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super outfit! Buciki piękne :3 Też cieszę się, że u mnie w przyszłym roku odchodzi dużo przedmiotów :)

    ♥ YOZiZiRA.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama również uwielbiam wiosnę, bardzo motywuje mnie do działania
    i dostarcza wiele pozytywnej energii :) piękne zdjęcia, super
    stylizacja naprawdę stworzyłaś niesamowity look!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna stylizacja :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też lubię wiosnę. W końcu można wyjść na dwór nie marznąc przy tym, haha :)
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam wiosnę! A, i powodzenia na egzaminach życzę

    http://pvtcja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie też już słoneczko świeci ;) Ładnie wyglądasz!

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog! Bardzo ładne zdjęcia ^^
    Może wspólna obs? Odezwiij się u mnie na blogu :)
    http://aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny look *.*
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też uwielbiam kwiecień, spacery są takie cudowne, a powietrze świeże :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny blog, świetne zdjęcia!
    Obserwuję i zapraszam do mnie majkavv.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja lubię bardzo lubię wiosnę kiedy wszystko budzi się do życia.
    Świetna stylizacja, buty podobają mi się najbardziej. :)
    http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. też uwielbiam kwiecień za te dostarczanie energii
    0lja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna stylizacja świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Great post and great blog!! :) Have a nice day!! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie, dlatego nienawidzę opuszczać szkoły... bo potem jest masa rzeczy do nadrobienia. Mam nadzieję, że szybko się z tym uporasz :)
    + Ślicznie wyglądasz!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Również uwielbiam wiosnę, dodaje mi mnóstwo pozytywnej energii i dzień jest dłuższy :D Ślicznaa stylizacja ♥ Podoba mi się kolor bluzy :D


    Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  27. swietna stylizacja! Juz taka wiosenna! Bardzo fajne buty!
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna stylizacja, idealna na wiosenny spacer. A ze szkołą mam podobne sytuacje, jeden dzień nieobecności i człowiek musi stawać na głowie żeby wszystko napisać ;) Całe szczęście już coraz bliżej wakacji!
    Pozdrawiam.
    http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Czaiłam się na ten kolor butów od dawna i nadal nigdzie nie mogę ich znaleźć oprócz strony Adidasa:(

    OdpowiedzUsuń

*Nie bawię się w obs/obs.
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Chcę uczciwie zapracować na czytelników. Jeśli blog Ci się
spodoba-będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Dziękuję za każdy komentarz