Welcome to our website !

the world is yours

By 4/24/2016 ,

Hej! Żeby dodać tego posta musiałam nieco pocierpieć na zdjęciach. Było bardzo zimno, mocno wiało, ale jakoś się udało :) Dzisiaj chciałabym poruszyć temat o którym ostatnio sporo myślę. 


Jestem w takim wieku, kiedy powoli muszę decydować się na to co chcę robić w przyszłości. Rok temu wybrałam profil liceum, w którym obecnie jestem. Niby to nic nie znaczy, bo zawsze można iść na studia o kompletnie innym kierunku, jednak jestem prawie pewna co do mojego wyboru. Zawsze chciałam pisać, jest to coś w czym się czuję dobrze. Na pewno nie jestem w tym najlepsza, ale kto powiedział, że nie mogę się kształcić. Prawda?
Myślę, że w roli dziennikarki czułabym się jak ryba w wodzie. Mam wiele większych i mniejszych pomysłów na siebie i mocno wierzę w to, że chociaż część uda mi się zrealizować. Nie widzę siebie jako szarego człowieczka pracującego w zawodzie, którego nie znosi. Nie chcę budzić się codziennie i iść z przymusu do pracy. Jestem zdecydowanie przeciwna wykonywaniu pracy, której się nie lubi.
Wiem, że świat jest mój i to ja w tym momencie decyduję o tym w jakim miejscu jestem i będę w przyszłości. Przy odrobinie szczęścia osiągnę to wszystko, co sobie wymarzyłam.

Mam nadzieję, że wy również wiecie co chcielibyście robić w przyszłości, że macie na siebie pomysł. Jeśli jeszcze o tym nie myśleliście to uważam, że zawsze jest na to dobry czas, bo ten temat wbrew pozorom wcale nie jest tak odległy jak nam się wydaje. Już niedługo będziemy musieli się decydować na studia i pracę.

To my trzymamy w rękach nasze szczęście i to my kierujemy naszym życiem. Ja wierzę, że mi się uda. A Ty?







Przy okazji chciałam wam bardzo podziękować za życzenia pod ostatnim postem :)

You Might Also Like

17 comments

  1. Też wierzę, że mi się uda! :)
    Fajne wyglądasz ;)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajna i ciekawa stylizacja :)

    obserwuję!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/
    snapchat - meowtix

    ReplyDelete
  3. Genialna stylizacja, podoba mi się! :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Dobra stylizacja, świetnie wyglądasz! :)
    Zapraszam :* majkavv.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ja niby mam pomysł na swoję przyszłość ale jednak jest ta niepewność że się źle wybierze :/

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    ReplyDelete
  6. Przypominasz mi inna bloggerke.. Hymm.
    Słodko wyglądasz!!.
    . -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog!).
    Napisz jak kliknęłaś w ten banner w ostatnim poście.! ( sprawdzam ♥).
    ------------------------
    Dziękuję!! ♥

    ReplyDelete
  7. Świetny post!
    Zapraszamy do nas www.olsterki.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  8. Mega podoba mi się sweterek :)


    Poklikasz w linki na dole? Odwdzięczam się :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/q.html

    ReplyDelete
  9. Śliczne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Pięknie wyglądasz w tym sweterku!
    Mój blog

    ReplyDelete
  11. Śliczne zdjęcia!
    Myślę że dziennikarstwo to ciekawy zawód w którym się spełnisz!

    MAYUM -click-

    Wpadnij do mnie!

    ReplyDelete
  12. Świetnie :)
    ZAPRASZAM do mnie!! :D
    Obserwacja? Odwdzięczę się!:)
    my3inspiration.blogspot.com

    ReplyDelete

*Nie bawię się w obs/obs.
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Chcę uczciwie zapracować na czytelników. Jeśli blog Ci się
spodoba-będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Dziękuję za każdy komentarz