i can't?

5/15/2016

Cześć! Wdrążyliście się już na nowo w ten szkolny rytm? (kto miał tydzień wolnego z powodu matur-wie o czym mówię) U mnie wciąż lenistwo bierze górę, ale się staram. Tak bardzo nie mogę się już doczekać wakacji! Wiadomo jednak, że im dłużej się na coś czeka-tym lepiej to smakuje.

Kilka dni temu przeglądając na snapchacie my story osób, które obserwuję natknęłam się na pewien cytat. Niestety nie mogę go wam napisać, ponieważ nie pamiętam go dokładnie, a nie chcę popełnić błędu. Niemniej jednak bardzo mnie zainspirował do napisania tego posta. 
Ile razy powiedziałaś sobie, że nie jesteś w stanie czegoś zrobić, że jest to ponad twoje siły? Na pewno było choćby kilka takich sytuacji.
Ja również zawsze znajdowałam jakąś wymówkę, żeby iść na łatwiznę. Tłumaczyłam i usprawiedliwiałam się sama przed sobą. Wydaje mi się, że tak jest łatwiej. Jednak czy na prawdę nie możemy czegoś zrobić? Odpowiedź brzmi-nie. Granica tego, czego możemy dokonać jest w naszej głowie. Prawda jest taka, że możemy zrobić wszystko to, co chcemy zrobić. Dlaczego więc tego nie robimy? Powodów może być mnóstwo. Być może boimy się konsekwencji, bądź reakcji otoczenia. Może brakuje nam pewności siebie? Czy jest jakiś inny sposób, w jaki możemy ją zdobyć jeśli nie pokonując własne granice? 
Zaczynam pracować nad swoją pewnością siebie właśnie w taki sposób. Mam nadzieję, że przyłączysz się do tego 'wyzwania'.




25 komentarzy

  1. Pewność siebie jest bardzo istotna i pomocna :) Sama ostatnio o niej pisałam
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. często tak mam, że myślę że nie dam rady, a jednak!
    mayum -click-

    masz śliczne włosy! Boski blog <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy? Haha, mega odrosty ale chcę już znowu mieć swoje naturalne. Niestety teraz wygląda to słabo, ale mam nadzieję, że szybko odrosną :)

      Usuń
  3. Pewność siebie jest bardzo potrzebna. Zawsze zakładam, że nawet jak nie dam rady to i tak muszę walczyć do samego końca. Inaczej byłabym po prostu słaba.
    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są przepiękne.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia - świetnie dobrane tło do Twojej karnacji :)

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Motywujący post! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  7. Pewność siebie jest mega ważna.

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Często spotykają nas sytuacje, w których myślimy, że nie damy rady. Najważniejsze to nie mówić, że nie potrafimy, tylko po prostu działać. Zawsze lepiej się starać, niż poddać się już na starcie i bardziej zmniejszyć swoje szanse :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze trzeba wierzyć w siebie! Wyzwania zawsze będą w naszym życiu! Piękne zdjęcia ♥


    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja się staram robić wszystko dla siebie, licząc się jedynie ze swoim zdaniem :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  11. Staram się budować w sobie pewność siebie <3 super pomysł na post :)

    Zapraszam do mnie- KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie co do pewnosci siebie to slabo, ale mam nadzieje, ze kiedys to zwalcze haha:) Sliczna!
    tez juz bardzo chce wakacje:)

    olqa-olqaa.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rację, że wszystko siedzi w naszej głowie i trzeba pracować nad pewnością siebie. Ja właśnie to robię, ale szczerze? To bardzo trudno, szczególnie dla mnie.
    Zdjęcia bardzo klimatyczne. Podoba mi się pomysł z połączeniem dwóch obróconych.

    http://pati-ix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też od zawsze byłam/jestem nieśmiała. Chociaż muszę przyznać, że patrząc wstecz to robię duże postępy. Jestem pewna, że sobie poradzisz :*

      Usuń
  15. Na szczęście jako tegoroczna maturzystka już do szkoły wracać nie muszę (ma to zarówno zalety jak i wady :/) :D Cały czas próbuję walczyć z pewnością siebie. W domu, w znanym sobie otoczeniu czy w grupie jestem bardzo pewna siebie, jednak sama nie umiem załatwić najprostszych rzeczy i wręcz boję się ludzi. Chyba czas coś z tym zrobić :/
    Pozdrawiam : streetsimple.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo motywujący post:) Pewność siebie jest ważna!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    Nowy post na www.twinslife.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Mimo mega odrostu jak sama napisałaś na górze według mnie wyglądasz cudownie w tej fryzurze! Oj bardzo trudno było mi wróćić po tygodniowej przerwie i nadal nie przywykłam do końca teraz znowu kolejny praktycznie tydzień wolny hahaha
    Zdjęcia są cudowne idealna stylizacja i miejsce.
    Niestety częściej mówię sobie, że nie dam rady tego zrobić to jest ponad moje siły niż motywuje się do pracy. Lecz jestem z siebie dumna bo w tym roku szkolnym jednak dałam radę i daje radę, co niesamowicie mnie motywuje i podnosi samoocenę. Chyba zacznę wierzyć, że tak naprawdę mogę zrobić wszystko jedynie muszę chcieć tego bardzo mocno ;)
    *ByKocur Zapraszam*~klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, jaka kochana :)
      Bardzo się cieszę, że u Ciebie jest coraz lepiej! <3

      Usuń
  18. Często zderza mi się robić sobie wymówki, jednak zazwyczaj potem tego żałuję :/
    MÓJ BLOG, zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń

*Nie bawię się w obs/obs.
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Chcę uczciwie zapracować na czytelników. Jeśli blog Ci się
spodoba-będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Dziękuję za każdy komentarz