Welcome to our website !

bad moments also are good

By 6/17/2016

Cześć! Czy wy też się tak rozleniwiliście przez ostatni czas? Całe szczęście, że koniec roku jest zaledwie za kilka dni, a oceny już wystawione bo przez moje lenistwo wpadłoby mi jeszcze kilka bardzo brzydkich ocen.
Jak widzicie zmieniłam wygląd bloga, chociaż nie jestem pewna czy jest to coś, co chciałam osiągnąć. Pewnie pobawię się jeszcze grafiką, jednak możecie dawać mi znać co myślicie.


W ostatnim czasie wydarzyło się u mnie sporo rzeczy-tych dobrych, ale też złych. Zawsze wmawiałam sobie, że nic nie dzieje się bez przyczyny. Wydaje mi się, że po prostu się pocieszałam. Teraz widzę jednak, że to prawda. Wszystkie chwile, w których doświadczyłam czegoś złego powodowały, że teraz inaczej postrzegam parę rzeczy. Ciągle się uczę, zdobywam doświadczenie i jestem wbrew pozorom szczęśliwsza-wiem więcej, więc zachowuję się rozważniej. Może też w jakimś stopniu poznaję siebie.
Zdaję sobie sprawę, że czasem trudno jest znaleźć coś dobrego kiedy wydaje się, że wszystko jest złe i nie ma najmniejszej rzeczy, dzięki której można by było się uśmiechnąć. Jednak wiem, że takie chwile też coś dają. Może są właśnie po to, żeby potem było lepiej?




You Might Also Like

30 comments

  1. Mi się wygląd bardzo podoba! Zdjęcia też śliczne x

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. śliczne są te zdjęcia ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. świetny design bloga, jest tu naprawdę bardzo przytulnie. U mnie w życiu ostatnio naprawdę dużo się dzieje. I tych dobrych i złych rzeczy. Ale każda jest po coś. Wszystko to jest nam potrzebne :)

    trzymaj się ciepło kochana!

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post - [KLIK]

    ReplyDelete
  5. cudownie wyglądasz i masz racje! :*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    ReplyDelete
  6. Wszystkie chwile te dobry i te złe coś dają. Fajny wygląd bloga, bardzo mi się podoba :)
    Anonimoowa - Klik

    ReplyDelete
  7. Ostatnio bardzo jestem rozleniwiona :/

    http://treamicii.blogspot.com/2016/06/moje-wosy-pielegnacja.html

    ReplyDelete
  8. Świetnie wyglądasz! :)
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ja też pod koniec złapałam takiego strasznego lenia :D
    http://dreams-first.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Dokładnie tak. Uczymy się na błędach ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    ReplyDelete
  11. Bardzo ładna stylizacja! Nic dodać, nic ująć :) Złe chwile często nas czegoś uczą. Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Zawsze złe rzeczy dzieją się po coś i z perspektywy czasu widzimy, że gdyby ta zła rzecz się nie wydarzyła, to potem nie spotkało by nas też parę tych dobrych! Więc warto zacisnąć zęby i przejść też przez to, co złe :)

    Mój blog zapraszam

    ReplyDelete
  13. Ładne zdjęcie ;) A złe rzeczy które nas w życiu spotykają są bardzo dobrą lekcją ;)
    |M Ó J B L O G|

    ReplyDelete
  14. Mądrze napisane! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    ReplyDelete
  15. złe rzeczy nas uczą czegoś! Bardzo łądne zdjęcia, ślicznie wyglądasz!
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Wygląd bloga jest świetny :)

    witchhearted.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Pod koniec roku szkolnego, ja też stałam się bardzo leniwa. Zdjęcia śliczne;)
    http://pelnapasji.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ja również w ostatnim czasie okropnie się rozleniwiłam, a co do wyglądu bloga to bardzo podoba mi się nagłówek :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Czasem, gdy jest zbyt upalnie sami prosimy o deszcz. W życiu tak bywa. Nigdy nie może być zbyt dobrze, a złe sytuacje tylko uczą nas tego jak żyć :)
    Świetne zdjęcia! :D

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  20. A ja myślę, że złe rzeczy istnieją tylko po to, aby później docenić te dobre :)
    >FOXYDIET<

    ReplyDelete
  21. świetny wygląd bloga i fantastyczne zdjęcia!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ja w tym roku szkolnym, byłam zupełnym przeciwieństwem lenistwa naprawdę.. żałuje, że jeszcze bardziej średniej nie mam wyższej cóż.. ale ważne, że dla mnie jest super i jestem z siebie wyjątkowo zadowolona :).
    diary-of-juuliet.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Nie wiem, czy rzeczywiście nic nie dzieje się bez przyczyny, ale na pewno wszystko to co się wydarzy ma wpływ na nasze dalsze życie :P

    justmajka.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ja również jestem zdania, że nic nie dzieje się bez przyczyny. Czasem musi się wydarzyć coś co ma duży wpływ na nasze życie tak abyśmy mogli dalej iść do przodu.
    Pozdrawiam,
    Szwajka (klik)

    ReplyDelete
  25. Najważniejsze, to wyciągać wnioski z tych gorszych chwil ;) A wygląd bloga bardzo mi się podoba!

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. W końcu najlepiej nauczymy się na własnych błędach
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  27. Świetne zdjęcia :) Udanych wakacji :))
    meegstyle.blogspot.com

    ReplyDelete

*Nie bawię się w obs/obs.
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Chcę uczciwie zapracować na czytelników. Jeśli blog Ci się
spodoba-będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Dziękuję za każdy komentarz