quick summer makeup

6/25/2016

Hej! Wczoraj oficjalnie zakończyliśmy rok szkolny 2015/2016! Z racji tego, że mamy już wakacje postaram się dodawać tutaj dużo więcej postów. Na początek przedstawiam wam szybki, łatwy i co najważniejsze-naturalny makijaż na lato. Mimo, że nie jestem zwolenniczką bawienia się kolorami na powiekach to postanowiłam postawić na fioletowe kreski-jest to coś kompletnie innego niż zazwyczaj noszę. Mam jednak nadzieję, że się wam spodoba.






Co myślicie o tym makijażu? :)

16 komentarzy

  1. Ładnie wyglądasz w tym makijażu - bardzo naturalnie. Nigdy bym się osobiście nie odważyła narysować fioletowej kreski :D
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy makijaż jednak jestem zdania, że pomalowane oczy bez podkładu lub czegoś innego do wyrównania kolorytu twarzy nie wygląda dobrze. Już wolę wyjść całkowicie bez makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie używam podkładu, jeśli już to korektora i to tylko pod oczy. Na tych zdjęciach też jest nałożony. Nie chcę psuć sobie cery :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny i prosty makijaż :)

    Zapraszam do mnie - [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny makijaż, jednak ja na lato wolę tylko pomalowane rzęsy :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybki i naturalny, bardzo ladnie sie na Tobie prezentuje :*

    Buziaki, xx
    Zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny i lekki makijaż. Fajnie, że nie nakładasz tego za dużo :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny makijaż :) ja właśnie muszę zakupić sobie pędzelki do makijażu oczu ;)
    INSPIRED BY THE LIFE - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Letni, naturalny makijaż. Pasuje do Ciebie :)

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny makijaż idealny na lato :) a co do pierwszego zdj to ten słoik z rurką ma chyba juz kazdy haha

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem..:) Jednak mimo wszystko moim zdaniem jest przeuroczy :)

      Usuń
  10. Te kubki stały się ostatnio bardzo modne :) Ja swój dostałam od chłopaka fajnie zapakowanego w opakowanie z www.kartondlaciebie.pl - polecam jeśli chcesz komuś zrobić fajny prezent. Swoją drogą, to bardzo fajny masz makijaż i oczywiście zostaję z Tobą na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń

*Nie bawię się w obs/obs.
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Chcę uczciwie zapracować na czytelników. Jeśli blog Ci się
spodoba-będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Dziękuję za każdy komentarz