so much better

6/04/2016

Hejka! Dawno nie było tutaj typowo moich zdjęć, więc proszę-oto są! Mimo, że ich nie wstawiam to systematycznie na nie chodzę. Mam ich już troszkę, jednak nie ze wszystkich jestem w pełni zadowolona. To, że urozmaiciłam tutaj troszkę innymi postami sprawiło, że mogę wybrzydzać w sesjach :P

Niby nic specjalnego nie dzieje się w moim życiu, a jednak mam wrażenie, że ostatnio stało się mnóstwo rzeczy. Kilka ostatnich miesięcy sprawiły, że bardzo się zmieniłam(tak mi się przynajmniej wydaje). Moje grono znajomych zmieniło się całkowicie i uważam, że to tylko jeden wielki plus. To oni sprawiają, że ja sama staję się inna, lepsza. Bardziej lubię siebie, a to chyba o to głównie chodzi..prawda? Powoli staję się tą osobą, którą zawsze chciałam być-teraz widzę, że jedną z rzeczy, która mi w tym przeszkadzała to moi 'przyjaciele'. Blog też staje się coraz ważniejszym punktem mojego dotychczasowego życia i w tym miejscu chciałabym podziękować za każdy komentarz pod jakimkolwiek postem i za każdą obserwację. Mimo, że w chwili obecnej nie mam się czym chwalić to jednak cieszę się z każdej waszej aktywności tutaj




13 komentarzy

  1. Bardzo dobrze, że zmieniłaś grono znajomych. Ja niedawno zrobiłam to samo i jestem z tego mega zadowolona, w końcu mogę być taka jaka chcę, a nie udawać kogoś innego. Przepięknie wyglądasz!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami trzeba zmienić ludzi wokół siebie by s=dostrzec jak wiele traciliśmy:) Miło czytać, że u Ciebie tak dobrze, zdjęcia super:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor superstarów *-*

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam! nowy post u mnie - [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację, nasi znajomi/ przyjaciele wbrew pozoru odgrywają bardzo ważną role w naszym życiu i mają wielki wpływ
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że masz takich przyjaciół :) Śliczne zdjęcia
    mypinkdreams3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjaciele i osoby z którymi spędzamy dużo czasu, chcąc nie chcą mają wpływ na nas, na nasze zachowanie, podejście do życia :) Super jest trafić na takich, dzięki którym stajemy się lepsi :)

    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. czasami zmiana grona towarzystwa wychodzi nam na dobre! Śliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami warto zmienić towarzystwo. Piękne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie z 2/3 lata temu też wokół mniej pojawiło się nowe grono znajomych i dzięki nim zmieniłam się w trochę bardziej otwartą osobę - w sumie zawsze tego chciałam :)
    Podoba mi się Twoja koszulka :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbliżsi odgrywają dużą rolę w naszym życiu, ale to w końcu
    nasze życie i my dokonujemy w nim wyborów :) świetne zdjęcia!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że twoje zycie w pewnym sensie zmieniło sie na lepsze, takie zaminy sa dobre :)
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń

*Nie bawię się w obs/obs.
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Chcę uczciwie zapracować na czytelników. Jeśli blog Ci się
spodoba-będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Dziękuję za każdy komentarz