Welcome to our website !

2018 | STUDIA, PRACA, YOUTUBE

By 1/04/2019 , ,


HEEEEEJ
Zdecydowanie nie jestem dobrą blogerką i na prawdę podziwiam siebie, że byłam kiedyś tak bardzo systematyczna.
Obawiam się, że już się do tego nie nadaję. Mimo wszystko postanowiłam wejść do was i przypomnieć o sobie. Wbrew pozorom-nie zniknęłam z internetu. PRZECIWNIE! Staram się być systematyczna na youtube (a przynajmniej dodawać filmy dosyć często).

Duuużo się teraz dzieje, chyba nigdy moje życie nie było tak bardzo zabiegane jak teraz. 

Ubiegły rok przyniósł mi wiele niespodzianek, bardzo dużo zmian. Właściwie moje całe życie obróciło się o 180 stopni. 




Nie chcę się jednak powtarzać, więc wkleję wam film który dziś swoją drogą wleciał na kanał. 

Postanowiłam zostawić wam kilka zdjęć, które udało mi się zrobić od października. 

Nie ma mnie tutaj wcale i z tego właśnie względu zapraszam was na moje wszystkie inne portale społecznościowe, na których jestem na prawdę dosyć aktywna.

instagram - krlpau
snapchat - krlpau
youtubeklik















PS. nagrywam dużo vlogów, więc z nich możecie dowiedzieć się więcej

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU KOCHANI 🎔

You Might Also Like

1 komentarze

*Nie bawię się w obs/obs.
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Chcę uczciwie zapracować na czytelników. Jeśli blog Ci się
spodoba-będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Dziękuję za każdy komentarz