Welcome to our website !

GO-TO SUMMER GLAM MAKEUP

By 8/14/2017 ,

 Hej!
Od jakiegoś czasu chciałam wykonać taki summer glow, glam makeup tutaj na bloga. Dopiero ostatnio jednak postanowiłam się zebrać i go stworzyć. Jestem strasznie zadowolona z efektu. Uwielbiam rozświetlacze, kocham kiedy słońce tak pięknie się odbija. Bardzo lubię ciepłe odcienie na oczach i oczywiście długie rzęsy. To wszystko jest w tym jednym makijażu i to właśnie dlatego jestem tak bardzo zadowolona z efektu końcowego. Koniecznie dajcie mi znać co wy myślicie!

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Jejciu zakochałam się w tym makijażu i idealnie wszystko pokazałaś, chyba już wiem jak jutro się umaluję :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna z Ciebie dziewczyna :)
    Cudowny makijaż :)
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny makijaz, cudowne rysy twarzy, przecudowne usta! PERFEKCJA

    nowy post <3
    https://justemsi.blogspot.com/2017/08/street-style-ala-in-london.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ten makijaż, wyglądasz super!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny makijaż! Wyglądasz świetnie!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz w tym makijażu! Szkoda, że ja tak nie potrafię haha

    MOMENTY ULOTNE - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż! Świetnie Ci w takim! I jeszcze takie cudne światło na zdjęciach!
    Pozdrawiam, Ola <3

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam rozświetlacze! Też chce taki piękny makijaż :P
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na wakacjach pozwalam mojej twarzy odpocząć od makijażu!
    >>MÓJ BLOG<<

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż jest piękny! Szkoda, że moje umiejętności makijażowe są na mega niskim poziomie... Może czas coś z tym zrobić, ale boję się, co by wyszło mi na twarzy, gdybym spróbowała :D

    Ankuuls - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. rozswietlacz jest sliczny! jakiej marki? czekam na nowe posty i obserwuje przez GFC!
    riwlawn.blogspot.com
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się sposób, w jaki wykonałaś ten post - wszystko wyraźne i ładnie widoczne ;)
    A co do makijażu - wersja glam to chyba mój ulubiony styl, zawsze muszę mieć duużo rozświetlacza :D

    Zapraszamy LIFEBYSISTERS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny makijaż!

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ostatnio bardzo często tworzę makijaże w pomarańczowej kolorystyce ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zauważyłam u siebie, że jak makijaż to w odcieniach różu tylko, haha! :)
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku jejku jejku jaki śliczny makijaż ! Bez makijażu jesteś taka śliczna,a z to już wg mega! Obserwuje!!! ❤
    Mój blog ❤

    OdpowiedzUsuń

*Nie bawię się w obs/obs.
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Chcę uczciwie zapracować na czytelników. Jeśli blog Ci się
spodoba-będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Dziękuję za każdy komentarz