Welcome to our website !

B2S|MAKEUP AND HAIRSTYLES

By 8/29/2017 , ,

 Hej!
Witam w pierwszym poście z serii BACK2SCHOOL! Uwielbiam okres kiedy pojawia się mnóstwo postów i filmików o takiej tematyce! Mogłabym robić zakupy do szkoły co miesiąc (ale iść do niej już nie muszę hihi).
Dzisiaj chciałam przedstawić wam moją propozycję na makijaż oraz kilka pomysłów na szkolne fryzury. Wszystko jest banalnie proste i szybkie w wykonaniu, więc idealne do szkoły.
Dajcie znać co myślicie.

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Bardzo ładnie Ci w tym makijażu! Cudowne brwi i ja równie, używam tego tuszu!
    Mój blog ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, delikatny i dziewczęcy makijaż :)
    Pozdrawiam!


    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super makijaż, idealny do szkoły :)
    w każdej fryzurze wyglądasz cudownie!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. W moim makijażu codziennym jeszcze obowiązkowo eyeliner i jakaś cielista szminka :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać wiele pracy włożonej w ten post! Pięknie wszystko ci wyszło! Jednak ja stawiam tylko na korektor pod oczy i tusz :)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!

      Ja zazwyczaj też maluję się jeszcze delikatniej, ale nie chciałam żeby było nudno :)

      Usuń
  6. Bardzo ładny makijaż, a pierwszą fryzurę często robię do szkoły!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezłe fryzury!
    Ja zazwyczaj chodzę w rozpuszczonych włosach :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny, delikatny makijaż. Ja na co dzień się tak maluję, tylko nie korzystam z rozświetlacza :). Pięknie Ci w tych fryzurkach, zwłaszcza w ostatniej, masz bardzo ładny kształt twarzy :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely! °₊·ˈ

    Would u like to follow each other? Lemme know :)
    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale jesteś śliczna! Muszę kupić ten tusz z miss sporty, bo każdy go poleca :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały post nad którym na pewno się napracowałaś :)
    Podoba mi się makijaż, jest delikatny ale podkreśla ładnie oprawę oczu :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Super makijaż, druga fryzura jest genialna <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tusz z lovely, fajny jest.
    Bardzo oryginalny post, obserwuję.

    MÓJ BLOG ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń

*Nie bawię się w obs/obs.
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Chcę uczciwie zapracować na czytelników. Jeśli blog Ci się
spodoba-będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Dziękuję za każdy komentarz