Welcome to our website !

B2S|HACKS FOR SCHOOL

By 9/03/2017 ,

Hej!
Witam w kolejnym poście z serii BACK2SCHOOL! Tym razem przedstawię wam kilka znalezionych/stosowanych przeze mnie hacków do szkoły. Jestem pewna, że stosowanie ich pomoże mi i wam łatwiej przetrwać rok szkolny!
Jeśli również znacie przydatne triki-napiszcie mi w komentarzach-będę wdzięczna!

ZAKREŚLAJ KOLOREM WAŻNE INFORMACJE

Trik na pewno wszystkim znany, ale czy każdy go wykorzystuje? Jestem pewna, że nie. 

Wierzcie mi, kiedy wszystkie literki nie zlewają się ze sobą nauka idzie o wiele szybciej. 

Jeśli jeszcze tego nie robisz-koniecznie musisz zacząć.

ZAZNACZAJ TEMATY W KSIĄŻKACH

Ile razy zdarzyło ci się zgubić ostatni temat lub zapomnieć z jakich tematów masz sprawdzian za kilka dni?

Nigdy więcej! Wystarczy, że zawsze będziesz przyklejać karteczkę.

PRZEPISZ TRUDNĄ DEFINICJĘ INNYM KOLOREM

Kiedy masz problem z zapamiętaniem trudnej definicji wystarczy, że przepiszesz ją mazakiem w ulubionym kolorze.
Gwarantuję, że szybciej wejdzie ci do głowy.

ZAWSZE PRZED NAUKĄ PRZYNIEŚ SOBIE JEDZENIE

Nie wiem jak wy, ale ja zawsze podczas nauki robię się głodna.
Muszę wtedy iść po jedzenie/picie, a co za tym idzie przerywać sobie naukę. Kiedy wrócę zazwyczaj już nie idzie tak gładko, bo wytrąciłam się z rytmu.

Nauczyłam się zawsze przed rozpoczęciem nauki przynosić sobie jakieś przekąski. 

Jeśli macie podobnie-polecam robić to samo. 

WKLEJ DO NOTATNIKA DEFINICJĘ I ZMIEŃ JEJ CZCIONKĘ

Kolejny sposób na naukę trudnej definicji.
Tym razem proponuję przepisać/wkleić ją do notatnika i zmienić jej czcionkę na nieco bardziej skomplikowaną. 
Będziecie musieli bardziej się skupić, a co za tym idzie szybciej się nauczycie.

WIELOKROTNIE POWTARZAJ MATERIAŁ

Ile razy zdarzyło ci się uczyć całego działu dzień przed sprawdzianem? 
I jak ci poszedł?

Dam sobie rękę uciąć, że nie byłaś w pełni zadowolona ze swojej oceny. 
Wszystko dlatego, że za dużo informacji było przyswojone w jednym czasie.

Jeśli na prawdę chcesz się nauczyć musisz zacząć naukę wcześniej i codziennie powtarzać materiał.







You Might Also Like

18 komentarze

  1. W tym roku muszę sobie chyba jedzenie przynieść do pokoju, bo faktycznie gdy się uczę robię się głodna i potem nie idzie już tak łatwo :(

    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/08/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Korzystam z tych wszystkich metod i faktycznie się sprawdzają.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakreślanie bardzo ułatwia zapamiętywanie! Świetny post :)
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Proste ale skuteczne :) Staram się korzystać ze wszystkich hacków, które tu przedstawiłaś, ale ze względu na ilość moich zajęć poza szkolnych największy problem mam z systematyczną nauką :/

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też :( Dlatego ten punkt jest moim tegorocznym postanowieniem ;)

      Usuń
  5. Zgodzę się prawie ze wszystkim. Ja często uczyłam się wszystkiego na ostatni dzień i praktycznie zawsze byłam zadowolona z oceny, ale jednak słuchałam na lekcji oraz odrabiałam prace domowe. Tak samo z konkursami. Czasami nauczycielki prosiły mnie o wystąpienie w jakimś, gdzie temat mnie zupełnie nie interesował, a dzień przed czytałam ponad sto stron na dany temat i rezultaty nie były najgorsze, bo kilka razy udało mi się coś wygrać :D
    nataliusz.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. o tak jedzenie pomaga! :D ja też jak siadam do nauki to zaraz robię się głodna
    katemi21.blogspot.com - mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie Twoje rady wcielam w życie, co zaowocowało dobrymi wynikami w I klasie :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowicie inspirujący post! Obserwuję z przyjemnością!
    Buziaki, mój blog <-

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobno najszybciej zapamiętujemy tekst pisany niebieskim kolorem, dlatego ja używam właśnie jego różnych odcieni do zakreślania lub przepisywania ;)
    A co do przekąsek to bardzo polecam budyń czekoladowy! Właściwie nie wiem dlaczego, ale gdy go jem przy nauce, to od razu szybciej zapamiętuję informacje.

    Zapraszamy LIFEBYSISTERS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Będąc w liceum łapałam się na tym, że... zaznaczam na kolorowo wszystko. Bo przecież wszystko było ważne :D

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedy to było.. ;p ja już dawno po szkole hehe;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

*Nie bawię się w obs/obs.
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Chcę uczciwie zapracować na czytelników. Jeśli blog Ci się
spodoba-będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Dziękuję za każdy komentarz