Welcome to our website !

my favourite breakfast #healthy

By 9/08/2017

 Hej! 
Dawno nie było żadnych przepisów. Właściwie przypomniałam sobie o tym podczas jedzenia mojego ulubionego śniadania od jakiegoś czasu. Nie znoszę rano stać długo w kuchni, ale uwielbiam zjeść coś niebanalnego i przede wszystkim-zdrowego.

Nie lubię smaku jogurtu naturalnego, jednak od dość długiego czasu nauczyłam się dodawać do niego miód i smakuje idealnie. 
Jeśli jeszcze nie próbowaliście(a tak jak ja nie przepadacie za tym smakiem) polecam spróbować!

SKŁADNIKI
Jogurt naturalny
Miód
Płatki owsiane
Nasiona chia (opcjonalnie)
Ulubione owoce


SPOSÓB PRZYGOTOWANIA
Do jogurtu naturalnego dodajemy miód i dokładnie mieszamy. Następnie dodajemy płatki, nasiona chia i oczywiście owoce. 


You Might Also Like

19 komentarze

  1. To śniadanie jest pyszne! Często je robię,a ja jako fanka wszytskich owoców jestem w nim zakochana. Masz super bloga,naprawde. Od razu jak na na niego weszłam, od razu (x2) wiedziłam ze jest super. Genialne posty,design no i! Nie bawisz sie w obs/obs ( tak jak ja!;)) a to bardzo rzadkie teraz. Twoj blog jest bardzo wartościowy. Pozdrawiam.

    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi to być bardzo smaczne! :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje śniadanie to zazwyczaj czekoladowa granola + banan, ale chyba wyprobuje czegoś nowego!
    MY BLOOOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszności. Ja na śniadane jadam zwykle jaglankę. c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda takie śniadanie, kolorowe. Ja niestety ograniczam się zawsze do szybkich kanapek i zaraz wychodzę.
    Pozdrawiam.
    Szkicownik Cookie

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie śniadanie! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale narobiłaś smaka! :) to mój ulubiony typ śniadań :)

    trochę o mnie, klik

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie śniadania ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. też czesto jem takie śniadanie <3

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham owoce więc to sniadanie dla mnie idealne !
    OLIVKV.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nie lubię długo rano siedzieć w kuchni i robić śniadanka, szczególnie jeśli gdzieś się spieszę. I moim ulubionym śniadaniem jest też właśnie owsianka z owocami, jednak nigdy nie dodawałam do niej nasion chia - następnym razem spróbuję! ☻ W sumie ja się przyzwyczaiłam do smaku jogurtu naturalnego i nie dodaję miodu, jednak kiedyś też sam jogurt mi nie smakował, bo jak dla mnie był zbyt kwaśny.
    Mój blog ♥- HELLO-WONDERFUL


    instagram ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooooo tak! 😍😍 idealnie

    http://start-afire.blogspot.com/2017/09/8-wskazowek-do-lepszego-zycia.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie śniadanie!
    Zapraszam do siebie! Dopiero zaczynam
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda przepysznie!!! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Nie bawię się w obs/obs.
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Chcę uczciwie zapracować na czytelników. Jeśli blog Ci się
spodoba-będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Dziękuję za każdy komentarz