Welcome to our website !

DIY coffee scrub

By 9/15/2017

 Hej!
W końcu pojawia się pierwszy post z serii DIY na moim blogu! Tak bardzo kocham tego typu posty, ale doskonale wiem, że nie jestem najlepszą osobą do prezentowania takich rzeczy. 
Dajcie znać co myślicie!

Będzie to scrub do ciała. Od zawsze chciałam wypróbować tego kawowego, ale nigdy się nie złożyło żebym w niego zainwestowała. Pomyślałam, że zrobię go sama i oto jest!
Mam nadzieję, że wam spodoba się równie bardzo jak mi bo jego wykonanie jest banalne!
Później dodałam więcej kawy, aby scrub był gęstszy.
Wyżej podałam dobre proporcje-jednak dopasujcie je do swoich upodobań.

You Might Also Like

13 komentarze

  1. nie pomyślałam nawet o tym, żeby go zrobić sama, świetny pomysł ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda super, muszę koniecznie spróbować go zrobić :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Swego czasu uwielbiałam peeling kawowy, ale strasznie brudzi :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda ale wannę wystarczy spłukać-nie trzeba używać żadnych preparatów. Więc wydaje mi się, że to nie jest problem :)

      Usuń
  4. Słyszałam o nim dużo opinii, robiłam sama, jest super ale mały minus to cała brudna wanna. Ale myślę, że warto
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny! Uwielbiam kosmetyki do pielęgnacji ciała i twarzy, które są do zrobienia samemu - przynajmniej wiemy co jest w środku! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się!
      Przy tym oszczędność pieniędzy i jaka duma, że wykonaliśmy to sami haha! :)

      Usuń
  6. Oj, dzięki Ci, kochana! Właśnie tego potrzebowałam! Coś czuję, że już dzisiaj wykorzystam ten przepis i pozwolę sobie na chwilę relasku po tym intensywnym tygodniu ;) Jestem u Ciebie pierwszy raz, a już pokochałam Twój styl pisania i estetykę zdjęć! Z pewnością będę Cię odwiedzać częściej! Życzę cudownej niedzieli, kochana! Trzymaj się cieplutko!

    ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawde świetny pomysł. Napewno wykorzystam i porównam z kupionym :D

    OLIVKV.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś świetnego :) Milo się czyta i ogląda piękne zdjęcia :) Bardzo mi się spodobał twój wpis i na pewno spróbuję :) A ja serdecznie zapraszam do obserwacji mojego bloga https://justaahe.blogspot.com/ a z pewnością zrewanżuję się obserwacją :* Mam nadzieję że się spodoba :* :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze wyprobowac!
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny pomysł, obserwuję :) www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Nie bawię się w obs/obs.
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Chcę uczciwie zapracować na czytelników. Jeśli blog Ci się
spodoba-będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Dziękuję za każdy komentarz