Welcome to our website !

FALL MAKEUP

By 9/21/2017 ,

 Heeej!
Tak bardzo dużo osób kocha jesień. Zawsze mnie to zastanawiało, ponieważ jak można lubić tę pluchę za oknem? Deszcz, brak słońca, zimno, szaro... Jeśli jest słońce i liście jeszcze nie spadły to faktycznie-wygląda to cudownie, ale jeśli nie? Niestety zazwyczaj jest nieprzyjemnie dlatego co roku kiedy tylko przychodzi jesień-do mnie przychodzi również ta tak bardzo popularna jesienna chandra.

Jedyne co lubię w tej porze roku to makijaże i stylizacje. Pięknych kolorów na twarzy i w garderobie wtedy nie brakuje, prawda? 
Właśnie dlatego planuję dodawać nieco więcej makijaży teraz, ale nic nie obiecuję. Zobaczymy co z tego wyjdzie, bo takie posty zajmują bardzo dużo czasu.

Co myślicie o tej propozycji?♡

You Might Also Like

28 komentarze

  1. Świetny makijaż, idealny na jesień. Nie myślałaś może o nagrywaniu swoich makijaży na yt, bo są naprawdę świetne? Myślę, że tak byłoby łatwiej i bardziej zrozumiale dla osób, które chciałyby coś takiego wykonać na swojej powiece, buzi. ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jeszcze nie jest mój czas, ale mam to w planach w niedalekiej przyszłości :)

      Póki co chcę dzielić się moim małym zamiłowaniem tutaj, mam nadzieję że taka forma nie jest zbyt mocno skomplikowana :( Staram się wszystko pokazywać jak najdokładniej umiem.

      Usuń
  2. Makijaż bardzo przypadł mi do gustu :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż! Na pewno go wypróbuję, bo jest w takich pięknych jesiennych kolorkach :)
    Pozdrawiam, Dominika z bloga MOMENTY ULOTNE

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zgadzam się z tobą, bo od wszystkich słyszę jak to tej pory właśnie nie lubią :P Makijaż bardzo ładny, wygląda na profesjonalny. Jednak kiedy mam cień pod oczami, lub pomalowane dolne rzęsy, czuję się ubezwłasnowolniona :D
    Miłego wieczoru ! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pooglądaj filmiki na yt. Wszystkie youtuberki cieszą się, że w końcu jest jesień ;o

      Mówią, że czekały na tę porę roku cały rok i w końcu nadeszła. Zawsze słucham tego z lekkim grymasem na ustach XD

      Usuń
    2. Seerio? Ja jeszcze o tym nie słyszałam :D

      Usuń
  5. Bardzo ładny makijaż, szczególnie podobają mi się cienie :). A co do jesieni, to ja także nie przepadam za tą porą roku. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity makijaż! Zawsze podziwiam dziewczyny (w sumie teraz chłopaków też) które potrafią się tak malować... U mnie lepiej to wygląda na kartce. Podziwiam makijaż!
    Tylko nie rozumiem czemu robisz taki wyraz ustami, naturalnie z lekkim uśmiechem to cała twarz wyglądałaby inaczej, ale to moje zdanie :)
    pozdrowionka, jeszze raz mega!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, być może masz rację ale nie przepadam za swoim uśmiechem i pewnie odruchowo zawsze wychodzi podoba mina :)

      Usuń
  7. Super makijaż ! Jesteś na prawdę piękna :>

    obserwuję :)
    Mój blog -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Moda, nieskończone możliwości tworzenia stylizacji i jesienne kolory- zdecydowanie duże plusy dla tej niezbyt przyjemnej pory roku. Piękne są te odcienie cieni i szminki + naprawdę świetnie zrobiony tutorial :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda fajnie, ale nie wiem czy troszkę nie za dużo tego wszystkiego :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzę w takim makijażu na co dzień + nie napisałam, że to makijaż na co dzień :)

      Usuń
  10. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. PIEEEEEEEKNIE! Super post,czekam już na nowy post- zrymowało się?

    xoxo

    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. CUDOWNY makijaż! Pięknie wykonany, idealny na jesień. Jednak trzeba przyznać, że naprawdę nie potrzebujesz makijażu, żeby dobrze wyglądać!

    https://olimarcinkiewicz.blogspot.co.uk/2017/09/top-100.html zapraszam na najnowszy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyszło bardzo ładnie, jestem pod wrażeniem Twoich ust, pięknie je podkreśliłaś<3
    co powiesz na wzajemną obs?
    daj znać, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale wyglądasz w tym makijażu! :) Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Such a lovely makeup look! *_*

    http://kathydelight.blogspot.rs/2017/09/bandage-two-piece-set.html

    OdpowiedzUsuń
  16. I like this post.
    That make up is great, you look nice!

    Wanna follow each other?
    https://colourfullife000.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, świetny post, spodobał mi się! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny makijaż! Pasują do Ciebie takie kolory :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Nie bawię się w obs/obs.
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Chcę uczciwie zapracować na czytelników. Jeśli blog Ci się
spodoba-będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Dziękuję za każdy komentarz