Welcome to our website !

AUTUMN COFFEE

By 10/19/2017 ,


Hej! Ostatnio znalazłam przepis na pyszną, jesienną kawę. Głównymi składnikami, które czynią ją tak wyjątkową są miód i cynamon. Postanowiłam, że podzielę się z wami moim odkryciem. Kawa ma dość specyficzny smak, dlatego zdaję sobie sprawę, że nie każdemu posmakuje. 

czego potrzebujesz?

łyżeczkę miodu
1/3 łyżeczki cynamonu
1/3 szklanki mleka
filiżanka kawy

jak wykonać?

Miód i cynamon włóż do szklanki i ugnieć za pomocą łyżeczki. Dodaj mleko-koniecznie podgrzane-ja dodatkowo spieniłam. Wymieszaj, aby rozpuścić miód.
Zaparzoną kawę delikatnie wylewaj celując w środek szklanki. 

Mam nadzieję, że spróbujesz 😊


*posypanie pianki cynamonem nie było dobrym pomysłem-nie próbujcie. zastąpcie np czekoladą*

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Pewnie gdybym nie czuła nienawiści do cynamonu to bym spróbowała, haha. Świetnie to wygląda + śliczne zdjęcia :)
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda fajnie! problem jest taki, że piję tylko mrożoną kawę - ale może uda mi się coś na podstawie przepisu stworzyć i spróbować! // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. O nieee czemu ja nie lubie kawy? Świetny przepis !
    OLIVKV.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wypiłabym teraz taką pyszna kawke! Ładnie wyglądasz ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno wypróbuje przepis!:)
    Zapraszamy do nas :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam smakowe kawy, więc narobiłaś mi smaka!
    joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna filiżanka <3
    Kawa na pewno smakuje rewelacyjnie :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie przepadam za smakiem kawy. W swoim życiu piłam tylko trzy razy i nigdy więcej :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Wypróbuje ten przepis!
    flarri.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno spróbuję!
    Właśnie łazi za mną ochota na jakąś lepszą kawę :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi pyyyysznie! Muszę koniecznie wypróbować :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie próbowałam doprawiać kawy, w taką pogodę jestem zdecydowanie wielbicielką herbat :)

    ab-photogtaphs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ah, niestety, ale nie jestem fanka kawy hahaha, wiec poki co nie skorzystam
    nowy post!
    https://justemsi.blogspot.com/2017/10/california-dreamin.html

    OdpowiedzUsuń
  14. nie lubię kawy ale może mamie zrobie heh <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda pysznie, ale zdecydowanie bardziej wolę herbatę :)
    http://www.exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wyobrażam sobie tego połączenia z cynamonem ale jak kto woli ;)

    https://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie spróbuję,gdyż jestem jej ciekawa, piękne zdjęcia
    http://sandrafotoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Nie bawię się w obs/obs.
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Chcę uczciwie zapracować na czytelników. Jeśli blog Ci się
spodoba-będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Dziękuję za każdy komentarz