Welcome to our website !

MY FALL ESSENTIALS

By 10/27/2017 , ,

 Hej! 
Zapraszam na ostatni już jesienny post, myślę że pojawiło się ich całkiem sporo jak na moją wielką niechęć do tej pory roku. Muszę jednak przyznać, że tegoroczna jesień nie zraziła mnie do siebie tak, jak to bywało każdego roku od ładnych paru lat. Wyjątkowo nie jestem aż tak zdołowana tą pogodą, spadającymi liśćmi i wielką pluchą za oknem...Może z niektórych rzeczy się wyrasta? A może to mi się pewne wartości poukładały w głowie? Nieważne...Ważne, że już życie mnie tak nie męczy jesienią.






Pielęgnacja zawsze jest dla mnie priorytetem, jednak to właśnie teraz-jesienią skupiam się na niej jeszcze bardziej. 
Skóra się przesusza, usta pękają a włosy nadmiernie wypadają, puszą się..Nie brzmi dobrze, prawda? Dlatego właśnie pielęgnacja szczególnie teraz jest tak ważna.







Te dwa odcienie noszę teraz najczęściej. Myślę, że bordo do mnie nie pasuje, mimo że cudownie wygląda na ustach u innych osób. 






No dobra to was nie zdziwiło, ale na prawdę jestem uzależniona od swetrów i dla mnie strój bez swetra jest niekompletny haha. Najbardziej lubię te grube, ale nie ograniczam się ♡






Ostatnio te kapcie stały się moją perełką, kocham je całym serduszkiem. Są cieplutkie, urocze i..moje. Ten kto mnie obserwuje na snapchacie (kr.paula190) już na pewno je widział.
Polecam zaglądać do home&you.



Na prawdę nie wiem dlaczego pokochałam te perfumy szczególnie jesienią... 

Nuty zapachowe : liście poziomki, jaśmin indyjski, fiołek, akord bursztynowy, gorzka czekolada

Totalnie nic co mogłoby się kojarzyć z jesienią, ale są takie ciepłe (jakkolwiek by to nie brzmiało). 

Wiem, że nie potrafię opisywać perfum więc po prostu bardzo je lubię i to właśnie na nie stawiam tej jesieni. 






OK, kawę kocham zawsze i od zawsze. Jednak teraz bardzo polubiłam pić ją z miodem-szukałam zamiennika cukru, ponieważ jestem na diecie. Szczerze? Moim zdaniem smakuje znacznie lepiej z miodem. Ma charakterystyczny posmak, ale koniecznie musisz spróbować!






To już cały mój jesienny niezbędnik. Nie chciałam się powtarzać i pisać, że są to świeczki, koce i wszystko co ciepłe. Mam nadzieję, że byłam choć trochę oryginalna i was nie zanudziłam. 
Koniecznie piszcie mi bez czego wy nie wyobrażacie sobie jesieni.

You Might Also Like

30 komentarze

  1. Kawa z miodem? Muszę spróbować! ;p Moje 'fall essentials' to świeczki,ciepłe koce,bordowe pomadki!

    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpiękniejszy post jaki widziałam <3
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sweterki oraz akurat ten odcień k lips, mam go również i uwielbiam używać na jesień :)

    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie pielęgnacja skóry jest bardzo ważna. Zwłaszcza, że mam suchą skórę.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój jesienny niezbędnik to pomadki ochronne, ciepłe sweterki i dużo ciepłej herbatki! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie napisany post i świetne zdjęcia :D
    http://freshisyummy.blogspot.com/2017/10/halloween-2017-calling-all-monsters.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Swetry to podstawa! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie obowiązkowo musi być krem nawilżający :)
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje kapcie są genialne! ;) sama ostatnio zakupiłam nowe i jestem od nich uzależniona ;p
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uwielbiam takie cieplutkie kapciuszki, ja jeszcze nie wyobrażam sobie jesieni bez fajnej książki lub serialu. Świetny blog, obserwuje. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy. Też uwielbiam sweterki. Kapcie przesłodkie! :D

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely! Have a great weekend!

    New follower! Follow back? ;)
    >> MARY MARÍA STYLE <<

    OdpowiedzUsuń
  13. kapcie, kawka, herbatka, czy goraca czekolada, koc i dlugie cieple kapiele <3

    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Odcienie pomadek, które pokazałaś bardzo przypadły mi do gustu ;>

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Również jestem zakochana w swetrach! :)
    Ładny blog

    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeny ja też jestem uzależniona od swetrów..
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Używam tych samych perfum i też pokochałam je jesienią! <3

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam te pomadki <3

    klaudia-modelska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dobre zdjęcia. Na wyjątkową pielęgnację postawiłam i ja tej jesieni :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny jesienny niezbędnik:)
    http://www.mariemodishness.com

    OdpowiedzUsuń
  21. kapciuszki są obłędne !:)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeśli chodzi o kosmetyki, to na jesień ja właśnie uwielbiam takie kolorki jak borodowy, fioloetowy czy różne odcienie brązów!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  23. też pokochałam kapcie ostatnio :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ojjjj te kapciochy skradły moje serce!

    OdpowiedzUsuń

*Nie bawię się w obs/obs.
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Chcę uczciwie zapracować na czytelników. Jeśli blog Ci się
spodoba-będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Dziękuję za każdy komentarz