Welcome to our website !

WINTER MAKEUP|WHERE I WAS?

By 11/17/2017 ,

 Hej!
W końcu jestem! Nie było mnie tutaj prawie miesiąc, dużo się działo. Przede wszystkim-co jest chyba najważniejszą sprawą-ktoś włamał mi się na pocztę, zmienił moje dane, hasło, WSZYSTKO. Byłam bardzo zła, wiele rzeczy było zapisanych właśnie na tą pocztę jednak najważniejsze strony już zostały przekierowane na nową pocztę. 

krol.paulinaa@tlen.pl
teraz tutaj możecie do mnie pisać

Oprócz tego totalnie nie miałam motywacji ani  pomysłu, żeby się zebrać i coś tutaj dodać. Tydzień temu zrobiłam zdjęcia, ale nie byłam z nich totalnie zadowolona i postanowiłam że ich nie dodam.
Dzisiaj postanowiłam wykonać zimowy/świąteczny makijaż. Pewnie wiele z was powie, że mi odbiło i jest za wcześnie, ale ja już poczułam ten klimat haha.

Mam nadzieję, że wam się spodoba♥

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Współczuję i jednocześnie nie wierzę, że takie osoby jeszcze istnieją :( Jesteś taka ślicznaa, że jeju!
    MÓJ KANAŁ NA YT-KLIK
    NOWY POST-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiem jak można komuś robić takie świństwa.
      Dziękuję bardzo <3

      Usuń
  2. Super post! Uff! Myślałąm,że zwariowałam,bo ja już też czuję zimowy klimat i czekam na śnieg ... i święta ;p

    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyno, jakie Ty masz usta! :D
    Jesteś śliczna, ale piegi dodały Ci takiego świątecznego uroku <3

    https://szopit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, współczuję Ci, nie wiem jak można komuś się włamywać na konto, ale dobrze, że już wszystko jest okej! Zakochałam się w twoich postach, kolejny raz jestem tu przypadkowo, i teraz już zaobserwowałam twojego bloga, jesteś prześliczna! :* BLOG - golawskarolina

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest chamstwo. Włamać się komuś na konta ;/
    A makijaż jest cudowny!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolorek ust, pasuje ci bardzo całość!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się kształt Twoich ust, bardzo ładnie je podkreśliłaś w tym makijażu :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Nie bawię się w obs/obs.
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Chcę uczciwie zapracować na czytelników. Jeśli blog Ci się
spodoba-będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Dziękuję za każdy komentarz