Welcome to our website !

HAUL | COCOLITA

By 11/24/2017 ,




Hej! Ostatnio zamówiłam dosyć sporo kosmetyków z mojej ulubionej drogerii internetowej-cocolita.
Dzisiaj jednak chciałam wam pokazać tylko te pielęgnacyjne kosmetyki.
Postaram się przekazać moje pierwsze odczucia, jednak uprzedzam że nie jest to recenzja.
Nie stosowałam tych produktów wystarczająco długo aby móc się w pełni wypowiedzieć. 
Jeśli jesteście wyjątkowo zainteresowani moją opinią-dajcie znać. Postaram się za jakiś czas przygotować posta gdzie bardziej szczegółowo opowiem o moich spostrzeżeniach

You Might Also Like

15 komentarze

  1. O większości tych produktów słyszałam, ale nie stosowałam ich :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają te rzeczy, jestem ciekawa tej maseczki ;)
    Pozdrawiam♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Część z tych produktów muszę koniecznie wypróbować ;)
    ULCIIAKK ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie podoba mi się wygląd twojego bloga oraz to w jaki sposób piszesz posta ;o :) obserwuje!

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę przetestować kosmetyki firmy vianek, bo słyszę same dobre opinie :)
    ostatnio też zrobiłam zamówienie na tej stronie, ale z samą kolorówką :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Od jakiegoś czasu zbieram się żeby przetestować kosmetyki marki Vianek ;) Fajnie je opisałaś ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają te kosmetyki bardzo interesująco :)
    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przetestować kosmetyki marki Vianek, bo wiele osób mi je polecają;)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  9. Na tę maskę z banii Agafii bym się skusiła :)

    Mój blog, zapraszam cieplutko >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Nie bawię się w obs/obs.
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Chcę uczciwie zapracować na czytelników. Jeśli blog Ci się
spodoba-będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Dziękuję za każdy komentarz