Welcome to our website !

CHRISTMAS MOOD

By 12/07/2017 ,

 Hej! Często spotykam się z ludźmi, którzy twierdzą że nie czują nadchodzących świąt i tej atmosfery. Przyznaję, że sama często tego doświadczałam. Dlaczego tym razem jest inaczej? Ponieważ już teraz robię czynności, które wprowadzają mnie w ten nastrój. Mam nadzieję, że pomogę chociaż kilku osobom poczuć tę magię świąt i pokażę że zima jest bardzo przyjemną porą roku. 





GORĄCE NAPOJE

Nie wiem jak wy, ale ja w te cieplejsze pory roku piję głównie wodę, ewentualnie mrożoną kawę. Jesień czy zima kojarzą mi się z gorrącymi napojami-kawa, herbata czy kakao-teraz jest na to czas!







ZAPACHY 

Kocham kiedy w moim domu unosi się taki świąteczny zapach. Muszę przyznać, że kocham zapach wanilii połączony z cynamonem.









DŁUGIE KĄPIELE, PIELĘGNACJA

Długie, gorące kąpiele to jest to! Jeśli w pakiecie jest pachnący płyn do kąpieli i różnego rodzaju pielęgnacyjne kosmetyki to do szczęścia nic więcej nam nie potrzeba.





ŚWIĄTECZNE DIY

Wcale nie trzeba wydawać masę pieniędzy na różnego rodzaju dekoracje. Wystarczy się zainspirować i samemu coś stworzyć. Dodatkowo możemy jeszcze bardziej wprowadzić się w świąteczny nastrój.






PAKOWANIE PREZENTÓW

Uwielbiam kupować prezenty, ale jeszcze bardziej lubię je pakować. Podoba mi się kiedy opakowanie cieszy oko i jestem pewna, że osoba której to podarujemy również będzie zadowolona. 
A kupowanie różnych ozdobnych papierów i wstążek - plus czego tam sobie nie wymyślimy to oddzielna frajda. 







 LAMPKI

Co prawda te lampki wiszą u mnie przez cały rok, ale uwielbiam je. Ten nastrój kiedy jedynie one dają światło w naszym pokoju-nie do opisania. 






 ŚWIĄTECZNA PLAYLISTA

Przy świątecznych piosenkach nawet sprzątanie staje się przyjemne. Ja uwielbiam sama takie tworzyć, dodatkowa przyjemność.







CIEPŁE SKARPETKI

Kocham ozdobne skarpetki! W tym sezonie tym bardziej królują! To mój zdecydowany must have tym bardziej, że stopy mi marzną najbardziej.





PRZEGLĄDANIE INSPIRACJI

Często w poszukiwaniu inspiracji przeglądam pinterest.com. Można tam znaleźć masę świetnych pomysłów-choćby na zdjęcia lub na diy.  








WYGODNE OOTD

Nie ma nic lepszego niż wejście do domu i przebranie się w dresy i za dużą bluzę. Kocham to uczucie.








 SERIALE

Kiedy na dworze jest cieplej wszyscy wychodzimy do znajomych lub po prostu spędzamy czas poza domem. Teraz myślę, że większości z nas nie chce się marznąć dlatego to właśnie teraz jest najlepszy czas na długie wieczory z serialem.





KOSMETYKI PIELĘGNACYJNE ZE ŚWIĄTECZNYM MOTYWEM

Często budzi się we mnie małe dziecko i mam ochotę kupić wszystko co ma nadruk świętego mikołaja czy inne tego typu rzeczy. Zazwyczaj się powstrzymuję, ale kosmetyki? Uwielbiam spędzać czas na pielęgnacji dlatego nie mogłam sobie odmówić. 
Polecam zajrzeć do katalogu avon-tam teraz dużo się dzieje. 


You Might Also Like

13 komentarze

  1. Jestem na Twoim blogu po raz pierwszy, ale design straaasznie mnie urzekł *o* ♥
    Cały post jest zrobiony bardzo estetycznie i zdjęcia są staranne, i dobrej jakości♥
    Co do samej tematyki, właśnie ja jestem z tych osób, które tego roku, kompletnie poczuć świąt nie mogą.. Ale wiem, że właśnie te czynności, które opisałaś, zdecydowanie mi pomagają choć trochę poczuć tę aurę♥
    Trzymaj się
    truruts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również bardzo pomagają, mam nadzieję że jeszcze zdążysz je poczuć :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny post,
    ja również mam lampki w pokoju przez cały rok, ale w grudniu nabierają one zupełnie innego klimatu.

    Zapraszam na nowy post :-)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Mnie w świąteczny nastrój wprawiają świąteczne dekoracje w mieście,zapach mandarynek i lampki zawieszone w moim pokoju. Najpiękniejszy czas w roku!

    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja gorące napoje piję przez cały rok :D i cały rok noszę ciepłe skarpety :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post :)
    Ja też mam lampki w pokoju przez cały rok, ale właśnie w grudniu świece je na okrągło :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/szare-futerko-i-czerwony-plecak.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Cały rok nosze wygodne OOTD, to pierwsza czynność która robię po powrocie do domu haha:)
    Mnie zdecydowanie nastrajają ciepłe herbatki a zwłaszcza kakao, serial i leżakowanie.
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Przestałam czuć nadchodzące święta już dobre 4 lata temu. Od czterech lat wieszam lampki w pokoju, gwiazdki na karniszach z nadzieją, że jednak poczuję te święta. Piję kakao, herbatki, noszę ciepłe skarpetki, ale wciąż nic. Najgorsze jest to, że nawet w dniu samych świąt ich nie czuję. :-)

    https://atenagrygiel-fotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. To poniekąd zabawne, ale ja poczułam klimat świąt (pomino wszystkich choinek dookoła) dopiero, kiedy mój chłopak podarował mi lampki, takie do zawieszenia na łóżku. 😊💡

    OdpowiedzUsuń
  9. przeglądam pinteresta od niedawna i bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lampek nigdy nie może u mnie zabraknąć i ciepłych kocyków! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomył na post! ja cały rok mam w pokoju świąteczne lampki, bo pełnią one u mnie rolę firanek haha :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Nie bawię się w obs/obs.
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Chcę uczciwie zapracować na czytelników. Jeśli blog Ci się
spodoba-będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Dziękuję za każdy komentarz