Welcome to our website !

CHRISTMAS DECORATIONS

By 12/15/2017 ,

 Hej! Niebawem pokażę Wam pomysły na wykonanie kilka świątecznych DIY, jednak dzisiaj chciałam podzielić się tutaj dekoracjami, które ja obecnie mam w pokoju. Uwielbiam robić coś sama, dlatego tym bardziej jestem zadowolona jak to wygląda. Pewnie coś jeszcze się tam znajdzie, jednak już na tym etapie uważam, że jest całkiem klimatycznie. 

Posty tydzień przed świętami najprawdopodobniej będą pojawiać się co kilka dni. Myślę, że tak będzie aż do sylwestra jeśli tylko wystarczy mi czasu. Mam nadzieję, że podoba wam się taka opcja. 

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Super dekoracje :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne dekoracje! Już teraz- wesołych świąt!
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dekoracje są naprawdę imponujące, masz przepiękny pokój <3

    Pozdrawiam :* Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!! Wszystko wygląda cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie to wygląda, ja ozdabianie mam już za sobą, ale muszę jeszcze ubrać choinkę.
    MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie wygląda twój pokój, ja muszę jeszcze dokupić parę dekoracji ;D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

*Nie bawię się w obs/obs.
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Chcę uczciwie zapracować na czytelników. Jeśli blog Ci się
spodoba-będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Dziękuję za każdy komentarz