Welcome to our website !

PRODUCTS FROM BIALY JELEN

By 12/26/2017 ,

 Hej! Ostatnio zamówiłam sobie kilka kosmetyków pielęgnacyjnych-znowu (prezent od siebie dla siebie?). Mam obsesję na punkcie próbowania i kupowania tego typu produktów. Wcale nie miałam w planach pokazywania wam tego, jednak opakowania tych dwóch kosmetyków z białego jelenia mnie zauroczyły więc postanowiłam, że zrobię zdjęcia, a następnie przetestuję te produkty aby móc się wypowiedzieć.


 ⚫ORGANIC-NATURA serum do twarzy⚫


Konsystencją bardziej przypomina mi delikatny krem niż serum, ale może z niewieloma produktami tego typu miałam styczność. Zupełnie mi to jednak nie przeszkadza, wręcz przeciwnie-przyjemnie się rozprowadza na buzi. Ma specyficzny zapach produktów tej marki, ale nie jestem w stanie uznać tego za wadę-zależy od upodobań. Bardzo lubię nakładać go pod krem, ponieważ wzmacnia uczucie komfortu, czystości i oczywiście pomaga dodatkowo nawilżyć i odżywić cerę. 




 HIPOALERGICZNY,NAWILŻAJĄCY krem do twarzy⚫


Krem stosowałam dosłownie kilka razy. Zapach podobnie jak serum-dość specyficzny. Lubię go za to, że jest lekki ale mimo tego nawilża buzię-a w tym okresie to bardzo ważne. Niestety jest niewielki, ale właściwie cena też nie jest wygórowana. Moim zdaniem plus za opakowanie, ponieważ wygląda na kosmetyk z wyższej półki.





Marka biały jeleń zawsze kojarzyła mi się z kosmetykami dla cery wrażliwej, dlatego też uważam że są idealne dla osób posiadających taką cerę-tym bardziej, że w przeciwieństwie do większości kosmetyków(które są do takiej cery) są przystępne cenowo.


You Might Also Like

4 komentarze

  1. Nigdy nie używałam produktów z białego jelenia, ale słyszałam, że są bardzo dobre i delikatne.
    https://joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze nigdy nic nie używałam z tej firmy
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam markę Biały Jeleń, ich kosmetyki są naprawdę idealne dla mojej skóry :D

    OdpowiedzUsuń

*Nie bawię się w obs/obs.
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Chcę uczciwie zapracować na czytelników. Jeśli blog Ci się
spodoba-będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Dziękuję za każdy komentarz