Welcome to our website !

NEW YEAR'S EVE MAKEUP

By 12/29/2017 ,

 Hej! Witam was w ostatnim już poście w tym roku. Muszę przyznać, że pamiętam jakby to było wczoraj kiedy dodawałam tutaj zeszłoroczny post o makijażu na sylwestra. Myślę, że ten rok dużo zmienił-i tutaj na blogu i w moim życiu. Mam nadzieję, że kolejny będzie jeszcze lepszy i że tym razem uda mi się spełnić wszystkie noworoczne postanowienia. Wam również tego życzę♥♥♥




_____________________________________________________________________________________
 Mam już przygotowaną twarz i brwi. Nie żałuję sobie rozświetlacza(co prawda tutaj tego nie widać, ale wierzcie mi na słowo), ponieważ jest to w końcu sylwester.
Na usta celowo nałożyłam podkład.





_____________________________________________________________________________________
 Na całą górną i dolną powiekę nakładam brązowy cień i dokładnie blenduję, aby nie było ostrych granic.




_____________________________________________________________________________________
 Na ruchomą powiekę nakładam ciemniejszy odcień brązu i blenduję do góry. Resztkami cienia, które zostały mi na pędzelku podkreślam dolną powiekę-skupiam się na zewnętrznym kąciku.




_____________________________________________________________________________________
 Poprzedni cień pogłębiam kolorem czarnym. Uważam jednak, aby nie zrobić sobie krzywdy-bardzo łatwo jest to zrobić więc lepiej dokładać małe ilości niż nabrać od razu za dużo na pędzelek.





_____________________________________________________________________________________
 Czarny cień nakładam również na dolną powiekę, a linię wodną maluję czarną kredką.





_____________________________________________________________________________________
W wewnętrzny kącik nakładam srebrny brokat. Niestety nie mam specjalnego kleju, więc posłużyłam się klejem do rzęs-całkiem dobrze się sprawdził, więc polecam spróbować. 





_____________________________________________________________________________________
Doklejam sztuczne rzęsy i tuszuję je razem.





_____________________________________________________________________________________
 Usta maluję bardzo jasną kredką. Właśnie dlatego wcześniej nałożyłam na nie podkłąd-teraz ten kolor wydaje się jeszcze jaśniejszy.
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Super makijaż *.*
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny makijaż <3
    ja uwielbiam takie ciemne oczy <3
    i mega szacun, bo z moimi dwiema lewymi łapami w życiu takiego cuda bym nie wyczarowała :/


    Szczęśliwego Nowego Roku i udanego sylwestra kochana :):*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również bardzo lubię ciemne oko, wzajemnie ❤

      Usuń
  3. Bardzo fajnie zrobione oko. :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie się pomalowałaś i ślicznie wyglądasz! Udanego Sylwestra :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż! Wyglądasz nieziemsko :) Udanego sylwestra! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurde mega Ci to wyszło, jesteś piekna!
    obserwuję, czekam na więcej postów :*



    http://ink-your-think.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Mam nadzieję, że nie zawiodę :)

      Usuń
  7. Wow, bardzo ładnie Ci wyszedł. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przecudowny makijaz!! jak najbardziej udalo ci sie trafic w moje gusta- ten brokat w kacikach oczu miazga <3

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne zdjęcia i tutorial!

    https://www.strong-power.pl/2017/12/ostatni-post/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz przepięknie!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny makijaż. Strasznie mi się podobają twoje zdjęcia na blogu.

    WWW.KAIAKAILI.PL

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na makijaż :)
    Zapraszam do mnie: Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak cudownie wyglądasz <3 Szczęśliwego Nowego Roku Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  14. super pomysł na makijaż, idealny na sylwestra i imprezy;)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny makijaż!
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny makijaż ❤
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Trochę błysku w kąciku i od razu makijaż wygląda genialnie <3

    mój blog zapraszam

    OdpowiedzUsuń

*Nie bawię się w obs/obs.
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Chcę uczciwie zapracować na czytelników. Jeśli blog Ci się
spodoba-będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Dziękuję za każdy komentarz