Welcome to our website !

TESTING NEW PRODUCT

By 1/11/2018 , ,




Hej! 
Post pojawia się wyjątkowo po dwóch tygodniach, ale to tylko dlatego że w tamtym tygodniu miałam studniówkę i przygotowania były pełną parą. Teraz już mam ferie, więc mam nadzieję że będę miała czas aby dużo więcej tutaj działać. Nie jestem w stanie powiedzieć czy posty będą częściej, ale nawet jeśli nie to na pewno będę miała dużo gotowych, czekających na publikację. 

Jeśli jest coś co chcielibyście zobaczyć tutaj w najbliższym czasie to podzielcie się ze mną pomysłami w komentarzach.

Dzisiaj przychodzę z pierwszym wrażeniem na temat brzoskwiniowego korektora z catrice. Podczas robienia zdjęć do tego posta użyłam go po raz pierwszy i chciałam podzielić się z wami moimi spostrzeżeniami. 

Pierwsze co zauważyłam to na pewno łatwość nakładania tego produktu. Jest niesamowicie miękki więc idealnie się rozprowadza. Ma kolor delikatnej brzoskwinki. Zauważyłam, że już po wklepaniu tej warstwy moje cienie stały się dużo mniej widoczne, dlatego korektor nałożyłam punkcikami (a nie grubą warstwą jak zawsze). 

Po kilku godzinach noszenia, korektor nie rolował się, nie wchodził zbyt mocno w zmarszczki. 

Kosztuje ok 13zł i z całego serca polecam.








Całą powiekę maluję łososiowym cieniem i dokładnie blenduję.
Dokładnie to samo robią z dolną powieką.







Od wewnętrznego kącika do mniej więcej połowy oka nakładam ten sam rozświetlacz, który mam na twarzy i w kąciku oka. Maluję nim też dolną powiekę, również do ok. połowy oka. 








Tuszuję rzęsy.








Maluję usta bezbarwnym błyszczykiem.

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Oo nie słyszałam jeszcze o tym korektorze, może wypróbuję! Śliczny, delikatny makijaż :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż. Masz prześliczne usta

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten zwykły korektor z Catrice i jest cudowny, więc wierzę, że ten również jest ❤
    Obserwuje
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisuję sobie ten korektor! Mam ten zwykły i zielony na zaczerwienienia z Catrice. Uwielbiam je, więc ten również przypadłby mi do gustu :)
    Ślicznie wyglądasz!

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że w jakiś sposób pomogłam :) Dziękuję <3

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się twój makijaż :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kamuflaż Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny efekt,ślicznie wyglądasz ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny, naturalny makijaż!:)
    https://stylelifetravelfood.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny delikatny makijaż <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się makijaż. Plusem jest to, że nie trzeba dużo płacić za catrice, a potrafi naprawdę świetny i trwały efekt dać :)
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o tym korektorze. Bardzo ładnie Ci w takim delikatnym makijażu, ale zdecydowanie bardziej pasują do Ciebie mocno podkreślone usta moim zdaniem :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Skuszę się na ten korektor niebawem :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny , delikatny makijaż! Skuszę się na ten korektor. Tylko sobie zapiszę :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam korektor tej marki i jestem bardzo zadowolona ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt końcowy jest świetny! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, naprawdę świetnie wyglądasz w tym makijażu :) ja mam zwykły korektor z catrice i sobie go bardzo chwalę, ten też na pewno super! :)

    NAHTURAL :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jeden z moich ulubionych (i niezbednych) kosmetyków w codziennym makijażu! naprawdę genialny korektor;)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny ten korektor i śliczny makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  20. wow beautifull dear makeup look awesome..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz idealne usta! A makijaż jest perfekcyjny :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń

*Nie bawię się w obs/obs.
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Chcę uczciwie zapracować na czytelników. Jeśli blog Ci się
spodoba-będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Dziękuję za każdy komentarz