Welcome to our website !

SNOW FINALLY

By 1/20/2018 ,

Hej!

Pierwszy raz od dłuższego czasu wstawiam tutaj zdjęcia robione poza moimi czterema ścianami w pokoju-dosłownie i w przenośni. Wciąż nie jestem pewna czy są to moje klimaty i czy będzie tutaj tego więcej, ale czasem lubię wyjść poza moją strefę komfortu.
_____________________________________________________

Tak na prawdę wciąż niewiele o mnie wiecie, ale czemu się dziwić-niewiele o sobie mówię.
 _________________________________________
Właśnie jestem w połowie ferii zimowych, póki co spędzam je dosyć leniwie jednak wciąż myślę o tym, aby robić jak najwięcej na bloga. Zaczęłam też nabierać wiatru w żagle i coraz poważniej myślę o maturze, która przecież już za kilka miesięcy. Niestety to stanie się teraz moim priorytetem, dlatego jeśli mam możliwość zrobienia postów 'na zapas' to chętnie z niej korzystam. Nie chcę tutaj pustki...Mam nadzieję, że pomysłów mi nie zabraknie. 

Od ostatniego posta przybyło kilka nowych osób więc witam wszystkich nowych czytelników

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Piękne zdjęcia, u mnie też spadł śnieg ❤
    Ja ferie zimowe mam dopiero 29.01
    Pozdrawiam cieplutko
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli wtedy kiedy ja kończę :(

      Również pozdrawiam <3

      Usuń
  2. Piękne zimowe zdjęcia ^^ U mnie niestety śnieg już stopniał :/
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia! Oby więcej taki postów z poza pokoju :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Łaadne zdjęcia! Próbuj nowych rzeczy, nie bój się :) Ja ferie...zacznę dopiero za tydzień, już nie mogę się doczekać!
    https://aleksandra-wziatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, dobrze że próbujesz czegoś nowego. Ja ferie zaczynam juz za tydzień i też mam w planach zrobić kilka sesji na zapas. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami warto spróbować czegoś nowego choćby dla utwierdzenia się w przekonaniu i znalezienia rozwiązania :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię zimna, ale na zdjęcia przy takiej ilości śniegu sama bym wyszła. Warto szukać nowych miejsc i pomysłów na sesje :)

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia, mega klimatyczne! <3
    Świetnie, że próbujesz czegoś znacznie nowego, a poza tym wyjście poza strefę komfortu czasem jest dobrym pomysłem!
    Z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta kurteczka świetnie się prezentuje! ;) uwielbiam nosić takie żywe kolorki zimą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podoba, niestety to dopiero moja pierwsza w nieco innym kolorze :)

      Usuń
  11. też myślę coraz poważniej o maturze, co prawda mam ją dopiero za rok, ale już staram się powtarzać w miarę regularnie materiał :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobnie jak ty, pierwszą połowę ferii spędziłam w większości leniwie, ale zdarzyły się też jakieś aktywności w postaci bilarda czy pobytu na 10-leciu Teatru mojego znajomego.
    W kwestii śniegu, niestety ubolewam, ale mega pomysł na zdjęcia w plenerze - dają dużo możliwości i urozmaicają ;)

    Buziak,
    Ola ;)

    https://moleteatralne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia w plenerze są super! Udanego odpoczynku :*
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurtka jest ekstra! Sama mam puchową kurtkę w tym kolorze:))
    Jeśli chodzi o śnieg, strasznie zazdroszczę! U mnie pojawił się tylko kilka razy, ale dosłownie na 5 minutek:(( Pod koniec tygodnia planuję wyjazd w góry, aby trochę wyszaleć się na śniegu!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trzymam kciuki, aby utrzymał się do środy bo planuję kulig ;p

      Udanego wyjazdu! <3

      Usuń
  15. Zazdroszczę ferii, ja na swoje czekam z utęsknieniem :)
    Zapraszam do mnie, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  16. Śnieg zaskoczył, ale pozytywnie. W końcu białe ferie!
    Prześlicznie wyglądasz <3
    ankuuls.blogspot.com

    PS powodzenia z nauką!

    OdpowiedzUsuń
  17. super wesoły kolor kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne zdjęcia!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

*Nie bawię się w obs/obs.
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Chcę uczciwie zapracować na czytelników. Jeśli blog Ci się
spodoba-będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Dziękuję za każdy komentarz