Welcome to our website !

ZAFUL WISHLIST

By 1/23/2018 ,

Hej! 
Całkiem niedawno dostałam propozycję współpracy z pewnie wszystkim znaną firmą ZAFUL(klik). Chyba nie muszę opisywać jak bardzo się ucieszyłam?♡  Ich asortyment zawsze mi się podobał, kiedy przeglądałam blogi innych osób. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, że teraz również ja mogę być tą 'szczęściarą'.
Przygotowałam dla was moją wishlist.  Jak może wiecie lub nie-mają oni tam dosłownie wszystko, ale w takim pozytywnym sensie. Od kurtek, swetrów po bieliznę i kosmetyki. Każdy znajdzie coś dla siebie, jestem tego pewna. Teraz dodatkowo jest promocja walentynkowa(klik) , więc mamy dużą zniżkę.

Mam dla was też kod rabatowy - ZAKIRA

メ メ メ メ  メ メ メ メ メ メ メ メ メ メ メ メ メ メ メ メ メ メ メ メ メ メ メ メ メ メ メ メ メ メ メ メ メ メ メ メ メ メ メ メ メ メ メ 

Jeśli chciałbyś mi pomóc i kliknąć w kilka linków-będę bardzo wdzięczna. Dodatkowo pomyślałam, że każdemu kto poda ceny co najmniej 3 rzeczy w komentarzu-odwdzięczę się tym samym lub po prostu skomentuję mu posta, jeśli nie potrzebuje kliknięć. (Umówmy się, że jeśli ich potrzebujesz-wyślij mi link do tego posta). Chciałabym się w jakiś sposób odwdzięczyć za poświęconą chwilkę♡♡
                                                                                 1 - KLIK                                                                                  2 - KLIK
                                                                          3 - KLIK                                                                                    4 - KLIK
                                                                                     5 - KLIK                                                                      6 - KLIK

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Świetne rzeczy <3
    mam pędzelki są super
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje współpracy. Wybrałaś bardzo ładne rzeczy, szalik jest świetny!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy, poklikalam w linki ale nie potrzebuje odwdzieczania się.
    Gratuluję współpracy.
    Pozdrawiam!
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy ale co do bielizny - raz stamtąd zamawiałam rozmiar S i przyszła taka w rozmiarze L, z metką S, także wielka. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również rozpoczynam z nimi współpraca poklikałam! Mam nadzieję że u mnie też poklikasz :)
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy! ten szalik mnie zachwycił.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ciuszki :D Już wcześniej widziałam dużo postów o tym sklepie i powiem szczerze zazdrosze współpracy! ale i też gratuluje.
    Bardzo starannie i ładnie prowadzisz bloga.
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    https://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy! Uwielbiam zaful i ich asortyment. Kliknęłam w kilka linków, ale nie oczekuję niczego w zamian, dlatego też nie podaję cen. Mam nadzieję, że troszkę pomogłam! Życzę dużo udanych zamówień! :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/08/makarska-chorwacja.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ta czerwona bluza
    ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. O, mam taki sam szalik. Jest cieplutki. :) Gratuluję współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne rzeczy! Mam ten sam plecak :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze propozycje, bardzo lubię ten sklep i
    często z niego zamawiam :)
    pozdrawiam cieplutko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super jest ten sweterek ale jak wchodzę w link to przekierowuje mnie od razu na stronę ze wszystkimi sweterkami i nie mogę go znaleźć.
    Poklikałam ;)
    Szalik: 10,49$
    Pędzle: 9,49$
    Bielizna: 12,91$
    Zapraszam do mnie https://wiecznamgla.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń

*Nie bawię się w obs/obs.
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Chcę uczciwie zapracować na czytelników. Jeśli blog Ci się
spodoba-będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Dziękuję za każdy komentarz