Welcome to our website !

BLOG'S BIRTHDAY|ROSEGAL

By 3/02/2018 , ,


Hej! 
Pierwsze od czego chciałabym zacząć to ..kolejne urodziny mojego bloga! Wczoraj skończył dwa lata i chciałabym w wielkim skrócie opowiedzieć co nieco o moich odczuciach.

Może zacznę od tego, że wciąż jest moim malutkim oczkiem w głowie.  Już na prawdę nie wyobrażam sobie nie dodawać nic, nie skakać pod sam sufit kiedy widzę kolejnego obserwatora. Wiele rzeczy chciałabym tutaj zmienić, ale już teraz jestem zadowolona w jakim kierunku to wszystko zmierza. Chyba najbardziej uwielbiam to, że ja sama decyduję o wszystkim. Począwszy od pomysłu na posta aż po same wykonanie go, obrobienie zdjęć. 
Jak mam określić tematykę mojego bloga? Szczerze nie mam pojęcia, myślę że jest tu najwięcej postów urodowych, ale nie tylko.  Myślę, że mój blog nie odmieni nikomu życia, ale też nie uważam że jestem dobrą osobą do przekazywania jakichś motywacyjnych, życiowych wpisów. Lubię rozmawiać na poważniejsze tematy, ale chyba nie tutaj-jednak kto wie co będzie.. 

~Chcę aby ten blog dawał przyjemność i może jakąś namiastkę inspiracji. To mój cel.~
Przychodzę do was również z kilkoma rzeczami z firmy ROSEGAL. Zaszalałam i przedstawiam wam już dosyć (bardzo) letnie rzeczy. Wybierałam je jakiś czas, ponieważ kompletnie nie wiedziałam co wstawić-mają na prawdę fajny asortyment, sprawdźcie sami. Jeśli chcecie coś zamówić to teraz jest świetna okazja, bo mają spore promocje. 
1-KLIK          2-KLIK          3-KLIK          4-KLIK
Powtarzamy akcję : Każdy kto poda cenę wszystkich rzeczy może liczyć na komentarz, BĄDŹ ODWDZIĘCZĘ SIĘ KLIKAMI. Jeśli chcecie, abym u was również poklikała bardzo proszę wstawcie w komentarzu link do posta. Z góry dziękuję ♥

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Świetna stylizacja. Super ta kurteczka! :)
    poklikane ;)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja ❤
    Gratuluję tyle wytrwalosci w prowadzeniu bloga i zycze jeszcze wiecej
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i powodzenia w dalszym blogowaniu! Śliczna kurtka, ostatnio bardzo podoba mi się czerwień :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo jacie ale lookbook! Gratuluję! Życzę samych sukcesów i satysfakcji z blogowania :)
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Powodzenia w dalszym blogowaniu, śliczne zdjęcia! <3
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje drugich urodzin bloga!
    ps. kurteczka jest super <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie Ci w tych okularach.
    Czerwona kurtka jest genialna!
    Mój blog - joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w dalszych sukcesach.

    ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA <3
    Serdecznie zapraszam na mojego BLOGA.
    Serdecznie zapraszam na mojego INSTAGRAMA.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia. Ślicznie Ci w czerwieni ;*
    Powodzenia w dalszym pisaniu!
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. oby jak najdluzej na tym blogu! <3 slicznie wygladasz^^
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomimo mroźnej pogody również ostatnio częściej rozglądam się za bardziej wiosennymi, letnimi rzeczami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne zdjęcia! Pamiętam początki Twojego bloga - widać, że bardzo się rozwinęłaś! Oby tak dalej, trzymam kciuki i życzę powodzenia! <3

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowite, że to pamiętasz <3 Dziękuję z całego serca <3

      Usuń
  13. Jaki masz cudowny kolor ust <3

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale wyglądasz ślicznie <33 Cudowna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulację!
    Bardzo lubię twojego bloga, jest pozytywny, a stylizacje i makijaż mega inspirują :)
    Życzę dalszego zapału!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Czerwień to zdecydowanie Twój kolor! sama ostatnio również go polubiłam ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 Jeszcze niedawno myślałam, że zdecydowanie nie jest dla mnie :)

      Usuń
  17. Dlaczego ja tu tak dawno nie wchodziłam????? Twoje zdjęcia są najlepsze
    Zapraszam na mojego bloga ♥
    mój BLOG <---klik

    OdpowiedzUsuń

*Nie bawię się w obs/obs.
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Chcę uczciwie zapracować na czytelników. Jeśli blog Ci się
spodoba-będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Dziękuję za każdy komentarz