Welcome to our website !

MY INSPIRATIONS

By 2/23/2018 ,


Hej! 
Temat inspiracji i jej poszukiwania jest myślę dość trudny i w życiu blogerki i podejrzewam, że youtuberki też. Czasem zdarzają się kryzysy, kiedy kompletnie nie wiemy co mamy zrobić, a nawet kiedy podejmiemy próbę jesteśmy kompletnie niezadowoleni z efektów. Co ja wtedy robię? Gdzie szukam 'pomocy'? A przede wszystkim - gdzie faktycznie udaje mi się ja znaleźć? 
Pinterest to chyba jedyna strona, na której zawsze znajdę to czego szukam. 

Na pewno ją znacie, ale czy korzystacie z niej w nagłych sytuacjach braku 'weny'? Najbardziej podoba mi się to, że wystarczy znaleźć jedno zdjęcie, a po kliknięciu w nie mamy pod spodem wszystkie podobne-a co za tym idzie-również nam się spodobają. 

Co prawda ciężko jest coś znaleźć, jeśli nie macie kompletnie pomysłu na to co chcecie wykonać lub przedstawić. Jednak przykładowo jeśli wiecie, że mają to być zdjęcia na tle lasu zimą - możecie znaleźć mnóstwo zdjęć, które zainspirują was do wykonania ich w jakimś konkretnym miejscu, o którym nie myśleliście lub może nawet stylizacja? Kto wie, inspiracje czyhają wszędzie. Wystarczy się na nie otworzyć. 




Bardzo często też wykorzystuję tą stronkę do poszukiwania inspiracji jeśli chodzi o ustawienie np. kosmetyków na zdjęciach. 
________
Co może być też pomocne na instagrama, prawda?

Zaglądam tam też w poszukiwaniu zdrowych, smacznych przepisów czy pomysłów na DIY. Zawsze znajdzie się coś co będzie strzałem w dziesiątkę.




Kolejną dawką inspiracji z całą pewnością jest youtube. Uwielbiam odtwarzać pomysły na filmiki, ale przetworzyć to tak aby nadawało się na posta. Czasem bywa to trudne, bo wiadomo-łatwiej jest coś nagrać niż uchwycić na zdjęciu. Niekiedy sobie odpuszczam, bo wydaje mi się to niemożliwe, ale potem do tego wracam. Najczęściej okazuje się, że potrzeba mi było nowej wizji i w efekcie-podoba mi się. 

Obok macie kilka moich ulubionych youtuberek.

Blogi mogą być bardzo inspirujące. Nie mówię tu nawet o pomyśle na posta, ale o obróbce zdjęć, o wyglądzie posta, o ułożeniu poszczególnych elementów. O 'nowej wizji', otwarciu się na inne rzeczy. Obok macie moje dwa ukochane, ulubione blogi na ten moment. JESSICA (KLIK)              NATALIA (KLIK)

Nie mogę też zapomnieć o...mojej głowie. Czasem najlepszym pomysłem jest krótkie lub dłuższe zastanowienie się nad pomysłem. Nie mówię tutaj tylko o pomyśle na posta, ale też na np. stylizację, makijaż..Oglądanie zdjęć czy filmików jest inspirujące, ale często nie możemy wykonać czegoś tak, jak jest to przedstawione gdzieś w internecie. Trzeba korzystać ze swoich możliwości.

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Pinterest to najlepsza rzecz na ziemi!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne inspiracje! Ja nałogowo korzystam z Pintresta :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z Pinteresta nie korzystam często. Sama nie wiem czemu. Zazwyczaj szukam inspiracji w ludziach, których mijam na ulicy.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również kocham pinteresta, a chwile zwątpienia, czy braku weny, w tej "pracy" to norma... :D jak każdy inny, my też miewamy gorsze dni! :D pozdrawiam cieplutko :* BLOG - golawskarolina

    OdpowiedzUsuń
  5. Pinterest to jest to!
    Więcej takich postów, mega mi się podoba tutaj u ciebie :)
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w sumie czerpię inspiracje ze wszystkiego co mnie otacza, rzadko jest to internet :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś bardzo często korzystałam z Pinteresta, jednak teraz szukam inspiracji na różnych stronach, które pokażą mi się w wyniku wyszukiwania w Google. Filmy na YouTubie też są mega inspirujące. Jestem miłośnikiem fotografii, lubię uwieczniać ważne momenty, ludzi itp. Zajmuję się tym na dość amatorskim poziomie. Patrząc na cuda, jakie ukazuje chociażby Gonciarz to istna magia! Inspiruję się jego oryginalnymi ujęciami, bardzo mi to pomaga wyczulić oko na otoczenie.
    Buziak,
    Ola ;)

    http://moleteatralne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również uwielbiam pinteresta i uważam, że jest to kopalnia świetnych inspiracji! Po odwiedzeniu tej strony, zawsze mam głowę pełną pomysłów :)
    Pozdrawiam :*
    Natalia Siejka klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Pinterest, pomaga mi w zaczerpnięciu inspiracji :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe inspiracje ;)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Świetny post :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny post, podoba mi się :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wpis :) Uwielbiam pinteresta! :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Inspiracje z Pinterest super!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń

*Nie bawię się w obs/obs.
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Chcę uczciwie zapracować na czytelników. Jeśli blog Ci się
spodoba-będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Dziękuję za każdy komentarz