Welcome to our website !

ZAFUL

By 2/17/2018 , ,

Hej! 
Post wyjątkowo pojawia się w sobotę wieczorem-co jak na mnie jest zdecydowanie zbyt późno-ale jak to mówią lepiej późno niż wcale. Niestety z bólem serca muszę przyznać, że takie sytuacje mogą w najbliższym czasie zdarzać się częściej. Wzięłam sobie dużo obowiązków na głowę-może zbyt dużo, ale teraz już muszę dać radę. Jak ten okres minie to powiem o co chodziło i myślę, że wtedy już wszystko wróci do normy-a jeszcze lepiej będzie po maturze

Tymczasem zapraszam na przegląd kilku rzeczy, które ostatnio miałam okazję dostać od firmy ZAFUL.





Pierwszą rzeczą jest biało-czerwony t-shirt. Ostatnio bardzo lubię takie połączenie kolorystyczne-co jest bardzo dziwne, bo nigdy nie łączyłam tych dwóch kolorów. Wzięłam rozmiar M i jak widzicie pasuje idealnie-bardzo lubię za duże koszulki, więc może dlatego tak bardzo mi się podoba. Dodatkowo ma bardzo popularny ostatnio krój, a mianowicie wycięcie na dekoldzie co bardzo mi się podoba. Materiał jest w porządku, więc nie ma się do czego przyczepić. 

BLUZKA -klik






Postanowiłam również zamówić tę czapkę. Jak tylko ją zobaczyłam to wiedziałam, że muszę w końcu zaopatrzeć się chociaż w jedną. Ma piękny kolor-nie tylko na zdjęciach, ale również na żywo. Ma regulację z tyłu tak jak większość takich czapek no i nie jest tandetna. Wykonaniem nie różni się kompletnie od takiej z sieciówki. 

CZAPKA-klik







Tutaj chyba moja ulubiona rzecz-pędzle. Słyszałam mnóstwo pozytywnych opinii na temat pędzli z chińskich stronek, dlatego nawet chwilę nie zastanawiałam się nad tym czy jakieś zamówić. Padło na te-są przeurocze, a do tego tak mięciutkie że używanie ich to sama przyjemność. Zauważyłam też, że moje cienie mają dzięki nim dużo lepszy pigment.

PĘDZLE-klik







Niestety ta paletka to rzecz, na której się bardzo zawiodłam. Co prawda ma piękne kolorki i niesamowity pigment jak na tak tanią paletkę, ale..okropnie śmierdzi-do tego stopnia, że zaczęłam łzawić. Postanowiłam jednak dać jej szansę ale niestety nie skończyło się to dobrze, ponieważ powieki zaczęły mnie piec, a po chwili również oczy. Być może jestem zbyt wrażliwa, ale mimo wszystko nie polecam próbować. 

PALETKA-klik

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Bardzo fajne rzeczy ❤
    Zycze powodzenia, bo mysle, ze teraz zaczyna sie ten trudny czas dla maturzystow i w moim przypadku, tych ktorzy beda pisac egzamin gimnazjalny, poniewaz czeka nas duzo nauki ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobne pędzle i też są super. Miękkie i pięknie wyglądają przede wszystkim hah <3


    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobną opinię do Twojej - pędzle z Chińskich stronek są super, ale jeśli chodzi o kosmetyki to bardzo się zawiodłam.

    ab-photographs.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely outfit and makeup! ☃ ❄

    Would you like to follow each other? Lemme know :)

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rzeczy ;) ładnie Ci w okularach ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz super. Powodzenia na maturze i bez stresu :)

    Zapraszam na nowy post (a w nim relacja z nart)
    Pozdrawiam! ♥ Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz <33 Cudowne pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękna paletka! Ja też lubię luzniejsze t-shirty. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

*Nie bawię się w obs/obs.
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Chcę uczciwie zapracować na czytelników. Jeśli blog Ci się
spodoba-będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Dziękuję za każdy komentarz