Welcome to our website !

VALENTINE'S DAY MAKEUP

By 2/08/2018 ,


Hej! Niebawem mamy walentynki więc postanowiłam stworzyć jakiś prosty w wykonaniu makijaż. Chciałam skupić się na twarzy-aby była jak najbardziej rozświetlona, 'nieskazitelna'. Moim głównym zamysłem było to, aby to ona robiła większą robotę. Mimo tego myślę, że cały efekt się całkiem nieźle prezentuje. Nie jest przerysowany, ale też przyciąga uwagę. 

Dajcie znać jak spędzacie walentynki oraz oczywiście czy podoba wam się makijaż ❤

You Might Also Like

20 komentarze

  1. cudowny makijaż, wyglądasz zjawiskowo ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, ale pieknie ❤ Uwielbiam czerwone usta!
    Pozdrawiam cieplutko
    -> My blog <-

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy makijaż, idealny na tę okazję :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudowny makijaż! Wyglądasz w nim naprawdę ładnie. Przypominasz mi troche viva-a-viva
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę podobieństwa ale miło mi, lubię ją :)

      Usuń
  5. Na początku myślałam, że to kolejny makijaż w stylu pomaluj rzęsy, zrób krzywą kreskę i done. Grubo się pomyliłam, naprawdę super efekt <3
    https://wiecznamgla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to wygląda!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaa ale mega look ♥
    Co to za piękna czerwona szminka? :)


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL



    instagram

    OdpowiedzUsuń
  8. Te serduszka wyglądają mega uroczo. Wszystko do siebie bardzo ładnie pasuje!
    Mój blog - joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny makijaż, chociaż jestem zwolenniczką mocnej kreski na oku :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny makeup! :) i te serduszka <3

    OdpowiedzUsuń
  11. wow absolutely gorgeous darling..!! love your makeup..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż świetny. Pasują Ci czerwone usta.

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny makijaż! Te czerwone serduszka na powiece są naprawdę urocze, świetny pomysł. Sama szminka też ma piękny kolor-no bo wiadomo, że czerwień czerwieni nierówna, a ta jest idealna, haha. Bardzo ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo spodobał mi się twój makijaż! w szczególności kreska:) BLOG - golawskarolina

    OdpowiedzUsuń

*Nie bawię się w obs/obs.
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Chcę uczciwie zapracować na czytelników. Jeśli blog Ci się
spodoba-będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Dziękuję za każdy komentarz