Welcome to our website !

Q&A

By 3/17/2018 , ,


Hej! 
Przychodzę do Was dzisiaj z obiecanym tydzień temu Q&A. Przy okazji chciałam podziękować wszystkim osobom, które zadały mi pytania ❤

Niestety chcę też poinformować, że posty mogą już nie pojawiać się tak regularnie ponieważ jak wiecie w tym roku mam maturę a dodatkowo chodzę na kurs prawa jazdy i wierzcie mi lub nie, ale bardzo ciężko jest wszystko pogodzić ze sobą. 


Kiedy tylko będzie już 'po wszystkim' wracam ze zdwojoną mocą. Do tego czasu posty też będą się pojawiać. Po prostu prawdopodobnie nie będzie to co tydzień. 

Masz jakieś rady dla początkujących blogerów? 

Patrząc wstecz na pewno wiem, że nie warto się poddawać. Na początku nic nie wychodzi, nic nie wygląda tak jak się chce. 

Sama przejmowałam się tym, że nie mam dobrego aparatu aż w końcu zdałam sobie sprawę że faktycznie jest tak beznadziejny, że wolę robić zdjęcia moim telefonem-robię tak cały czas. Jak widać da się. Trzeba tylko chcieć i mieć na siebie jakiś tam pomysł. Oprócz tego trzeba faktycznie to lubić, bo jeśli jest inaczej to w końcu przestanie ci się chcieć.

Od kiedy interesujesz się makijażem itp.?

Właściwie nie skłamię jeśli powiem, że od zawsze. Już jako mała dziewczynka najbardziej przyciągały mnie kolorowe cienie do powiek w opakowaniu motylka. Zabierałam kosmetyki wszystkim kobietom z jakimi miałam styczność. Zawsze byłam dziewczynką, która już ma na twarzy więcej niż powinna haha. 

Co robisz, ze twoje włosy wyglądają tak dobrze?

Nawet nie masz pojęcia jak miło mi się zrobiło w momencie kiedy przeczytałam to pytanie. Właśnie w tamtym momencie myślałam co z nimi zrobić, bo już mi się trochę 'znudziły'. Dzięki tobie sobie odpuściłam haha. 
Moja pielęgnacja nie jest jakaś zaawansowana. Myję włosy różnymi szamponami, zwracam jednak uwagę aby były przeznaczone dla włosów zniszczonych. Potem używam jakiejś odżywki, następnie olejku z avonu oraz odżywki w spreju. Raz na jakiś czas nakładam maskę keratynową lub bananową z kallosa lub 'olejuję' włosy olejem kokosowym i rycynowym.

W której klasie jesteś oraz na jakim profilu?

Jestem w 3 klasie liceum na profilu ogólnym. Rozszerzam angielski, WOS oraz geografię.

Co chciałabyś robić w przyszłości?

 Póki co myślę o studiach związanych z wizażem. Nic pewnego, dlatego nie chcę więcej zdradzać😉

Jakie jest najpiękniejsze które odwiedziłaś?

Nie byłam w wielu miejscach, więc na pewno nie widziałam zbyt dużo pięknych miejsc. Myślę jednak, że będą to bieszczady. Niesamowite krajobrazy.

W jakich sklepach najczęściej się ubierasz? 

Jeśli chodzi o sieciówki to bardzo lubię bershkę, new look i pull&bear. Najbardziej jednak lubię kupować w lumpeksach 😀


Co lubisz w blogach innych, a czego nie znosisz?

Bardzo lubię oryginalność, lubię kiedy ktoś faktycznie się stara. To widać gołym okiem. 

Czego nie lubię? Kiedy ktoś robi posta na owal się i myśli że to wystarczy bo jest przecież systematyczny. Niestety...Nie wystarczy.
Co skłoniło cię do założenia bloga? Jaka jest jego historia?

Ten blog jest moim bodajże czwartym.Chyba dopiero te kilka lat temu dojrzałam do tego, żeby faktycznie go prowadzić i nie wstydzić się go. Czyli moja odwaga i pewność siebie właśnie wtedy się mocno kształtowała. Nie jestem w stanie powiedzieć co mnie do tego skłoniło, myślę że obserwując inne blogerki myślałam, że też tak chcę ale ten etap zaczął się już na początku gimnazjum czyli wtedy kiedy zakładałam pierwsze 'ciche i ukryte' blogi. Po prostu czuję, że jest to coś w czym jestem dobra i mogę się spełniać. Cieszy mnie to, że istnieją osoby którym się to w jakiś sposób podoba. 
Do założenia go i systematycznego prowadzenia skłonił mnie mój chłopak który do teraz mi kibicuje 😉 Chyba w tej wypowiedzi opowiedziałam też krótką historię związaną z moimi początkami.

Co myślisz o second handach?

Tak jak powiedziałam wyżej-jest to mój ulubiony rodzaj sklepu.
Od kiedy prowadzisz bloga?

Tego od 29 lutego 2016r

Który jesteś rocznik?

1999.

Czym robisz zdjęcia?

Telefonem. Wcześniej HTC desire 820, teraz Samsung Galaxy j7 (2017)

Jakie są twoje ulubione marki kosmetyczne?

Moje kosmetyki są bardzo zróżnicowane. Jeśli chodzi o kolorówkę to na prawdę kosmetyki są tak zróżnicowane, że nie jestem w stanie wymienić jednej marki. Jeśli natomiast chodzi o pielęgnację to bardzo lubię koreańskie kosmetyki takie jak holika holika, it's skin, skin79. Oprócz tego biały jeleń, bielenda, dermedic, tołpa, vianek.

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Bardzo fajne odpowiedzi, ja też lubię jak blog pokazuje oryginalność i posty nie są pisane na odwal, bo to widać. My też jak na razie robimy zdjęcia telefonem, ale zbieram na aparat ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że dzięki mojemu pytaniu zrobiło Ci sie miło ❤
    Również stosuję tę bananowa maskę!
    Pozdrawiam cieplutko
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz :D
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna z Ciebie dziewczyna, masz piękne włosy.

    Zapraszam na nowy post ♥
    Mój blog - KLIK
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł na post! No i jestem w szoku, że zdjęcia na Twoim blogu są robione telefonem, bo naprawdę nie są złej jakości! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba każdy z nas miał takie momenty, cichego "bloga", haha. Również kiedyś myślałam o wizażu:) BLOG - golawskarolina

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale bardzo śliczne zdjęcia i ty też ślicznie wyglądasz.

    ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA ❤
    Serdecznie zapraszam na mojego BLOGA.
    Serdecznie zapraszam na mojego INSTAGRAMA.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejku, cóż za piękne zdjęcia! Jesteś prześliczna :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Nie bawię się w obs/obs.
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Chcę uczciwie zapracować na czytelników. Jeśli blog Ci się
spodoba-będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Dziękuję za każdy komentarz