Welcome to our website !

EASTER | ROSEGAL

By 3/30/2018 ,

Hej! 
Nie było mnie tu chyba dwa tygodnie, a mi to minęło dosłownie jak dwa dni. Dużo się dzieje. Za miesiąc matura i teraz przygotowywanie się do niej zajmuje mi większość czasu. Blog niestety zszedł na dalszy plan, ale obiecuję że będę się starała mimo wszystko coś tu wstawiać. Nie wiem jak mi to wyjdzie...
Póki co-chciałam życzyć wam wesołych świąt! Mam nadzieję, że spędzicie je w gronie rodziny i zjecie dużo pysznego jedzonka ♥️


Ostatnio też przyszła do mnie paczka z ROSEGAL.
Zamówiłam sobie plecak, kolczyki oraz bransoletkę. Całe szczęście jestem zakochana we wszystkim co otrzymałam. Zauważyłam, że te kolczyki są ostatnio bardzo popularne (nie dziwię się-są urocze). Plecak jest mniejszy niż myślałam, że będzie ale zupełnie mi to nie przeszkadza. Na wyjście z domu, gdzie potrzebujemy jedynie portfela, kluczyków i telefonu-jest IDEALNY. 
Koniecznie powiedzcie co podoba wam się najbardziej
KOLCZYKI     BRANSOLETKA     PLECAK
Z racji tego, że nie ma mnie regularnie na blogu to staram się więcej dodawać na instagrama. Jeśli jeszcze mnie nie obserwujecie, to zapraszam jeżeli chcecie być ze mną cały czas 😉ツ

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Bardzo ładne zdjęcia! :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Mam nadzieję, że na maturze zdobędziesz same setki kochana! <3
    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie możliwe haha, ale dziękuję za kibicowanie !❤

      Usuń
  3. Ten plecaczek jest super! Trzymam kciuki za maturę!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Również życzę Wesołych Świąt! Mam takie same kolczyki, są przepiękne! :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się ten styl zdjęc ;) fajna apaszka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne zdjęcia! Super post!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz!
    Powodzenia w przygotowaniach do maturki! Jakie rozszerzenia bierzesz?

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo wybrałam angielski i wos, ale potem wykreśliłam wos bo wiedziałam że nie znam więc nie ma sensu.. :/

      Usuń
  9. Ja niestety też ostatnio poświęcam się głównie przygotowaniom do matury... Z jakich przedmiotów piszesz? :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Nie bawię się w obs/obs.
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Chcę uczciwie zapracować na czytelników. Jeśli blog Ci się
spodoba-będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Dziękuję za każdy komentarz