Welcome to our website !

WIELKI POWRÓT?

By 9/29/2018 ,

O mój Boże...Czy ja jeszcze pamiętam jak pisze się posty? Czy tutaj jeszcze ktoś jest? A może blogi już całkowicie skończyły swoją karierę? 

Nie było mnie tu od marca i szczerze nie wiem kiedy ten czas minął.  Wydarzyło się tyyyyle rzeczy, że chyba nie ma słów aby to opisać. Począwszy od matury, aż po koniec wieloletniego związku. Jestem obecnie kompletnie innym człowiekiem niż te kilka miesięcy temu. 
Co u mnie? 
Hm..Od czego by tu zacząć.. Zdałam maturę ;) Za moment zaczynam studia, poznaję ludzi i uwaga założyłam kanał na youtube klik. Jestem tam co piątek i zrobię wszystko co w mojej mocy, aby tak zostało.
Jakie są moje plany co do bloga?
Na pewno nie będę tutaj co tydzień, chyba że umieszczę w poście wideo z youtube'a. Chcę, aby blog był dodatkiem. Chcę wchodzić tutaj z fajnymi zdjęciami, może motywacjami. Jeszcze nie wiem. Na pewno nie będę tutaj tak regularnie jak kiedyś ponieważ w tym momencie chcę skupić się na kanale, który chcąc nie chcąc zabiera mnóstwo czasu (tym bardziej, że dopiero wdrążam się w ten świat). Dodatkowo za moment zaczynam studia. 

Mam nadzieję, że jesteście tutaj ze mną, że przynajmniej kilka osób pomyśli OO PAULA TEGO SIĘ NIE SPODZIEWAŁEM/AM. Liczę na komentarze, liczę na odzew. Długo się zbierałam aby napisać coś tutaj, nie wiedziałam czy jest sens. Jednak szkoda mi było zostawić to 'na amen'. Więc jestem, witajcie ♡♥️
Założyłam jakiś czas temu również gadanego snapa o nazwie krlpau, na którego was serdecznie zapraszam bo często pojawiają się różnego rodzaju pogadanki oraz odpowiedzi na wasze pytania. To właśnie tam możecie zobaczyć moje życie 'od kuchni' oraz poznać mnie bliżej. Oprócz tego mam też zwykłego snapa -kr.paula190 oraz regularnie prowadzę instagrama o nazwie krlpau
To tyle na dziś. Do zobaczenia/usłyszenia, buzi🎔

You Might Also Like

2 komentarze

  1. super że wracasz :D mam nadzieję, że będzie Ci się powodziło na kanale :3
    ważne żęby się rozwijac :3 i gratuluję dostania się na studia :D przede mną drugi rok, pierwszy byl dla mnie wyzwaniem na początku, trzymam kciuki!
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że wracasz! Wytrwałości i motywacji w prowadzeniu kanału <3

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń

*Nie bawię się w obs/obs.
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Chcę uczciwie zapracować na czytelników. Jeśli blog Ci się
spodoba-będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Dziękuję za każdy komentarz